«نفوذ» مهر روی آنتن می‌رود

«نفوذ» مهر روی آنتن می‌رود

مجموعه تلویزیونی «نفوذ» به كارگردانی جواد شمقدری این روزها مراحل پس‌تولید را می‌گذراند.


به گزارش فارس، تصویربرداری سریال «نفوذ» به تهیه‌كنندگی محسن علی‌اكبری اسفند سال گذشته در ۴۲ قسمت به پایان رسید و این سریال از مهرماه از شبكه یك سیما پخش می‌شود.
این سریال ازجمله سریال‌های پر لوكیشنی بود كه در چند شهر مقابل دوربین رفت. ازجمله این لوكیشن‌ها می‌توان به بازسازی لوكیشن سایت كبكان در چالوس، هتل‌ لاله، موزه عبرت، قطار، زندان قصر، شهرك سینمایی غزالی، سینما فرخ، مدرسه عالی شهید مطهری و سینما فرخ واقع در میدان قزوین اشاره كرد.
همچنین در این سریال شخصیت‌های تاریخی چون آیت‌ا... مطهری و طالقانی نیز حضور دارند.
بنابر این گزارش، این روزها مرحله پس‌تولید این سریال در حال انجام است كه از آنها می‌توان به تدوین، صداگذاری، مراحل سی‌جی‌آی و جلوه‌های ویژه بصری اشاره كرد.
«نفوذ» در سه فصل پیش‌بینی شده؛ فصل یك از پیش از انقلاب شروع می‌شود و تا تسخیر لانه جاسوسی را روایت می‌كند. فصل‌های بعدی هم به حوادث حین گروگانگیری تا كودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی كه با حمایت آمریكا صورت گرفت، می‌پردازد. تصاویر مربوط به فصل یك در تهران، فصل2 در روستای قرق‌آباد، فصل3 در خجیر، فصل4 در گنبد و مشهد و همچنین فصل5 در تهران ضبط خواهدشد. این سریال از تسخیر لانه جاسوسی آغاز شده و تا پایان جنگ تحمیلی ادامه دارد.
امین اسكندریان (مهدی نقش اول سریال)، كیمیا اكرمی (محبوبه نقش اول زن)، احمد نجفی (پرویز)، حمید گودرزی (نفیسی)، رحیم نوروزی (سُرخو)، علیرام نورایی (بكتاش)، صالح میرزاآقایی (سرهنگ شریف‌زاده) و ژانكلود ریكبورگ و فلورین فیشر از بازیگران خارجی این سریال هستند. صالح میرزاآقایی، حمید گودرزی نقش نفیسی، رحیم نوروزی صلح‌گو، جلیل فرجاد در نقش روحانی، علیرام نورایی، احمد نجفی نقش پرویز  و... نقش‌هایی بازی می‌كنند كه عینا واقعی است.
بازیگران خارجی این سریال از بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی انتخاب شدند كه به زبان انگلیسی با لهجه آمریكایی صحبت می‌كنند و با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد.