کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

سه نفراز شهروندان استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان که‌ وارد غار بابااحمد این شهرستان شده بودند، ناپدید شدند. این افراد، ‌دو روز پیش به‌منظور یافتن اشیای تاریخی و باستانی وارد این غار شده بودند. به‌دلیل وجود گازهای سمی در این غار و نبود غارنورد در منطقه، امداد‌رسانی به گرفتار‌شدگان در غار با مشکل رو‌به‌رو‌ست.
 دزدی که درون جا‌کولری گرفتار شده بود به کمک آتش‌نشان‌ها نجات یافت. صبح چهارم بهمن امسال‌، گزارشی مبنی بر گرفتار شدن فردی در جاکولری خانه‌ای در منطقه شهرک دانشگاه اهواز‌ به آتش‌نشانی گزارش شد. آنها در محل حاضر شدند که مشخص شد‌ این فرد به‌منظور سرقت، قصد داشته از درون جاکولری وارد خانه شود که آنجا گرفتار شده و صاحبخانه متوجه ماجرا شده و به پلیس و آتش‌نشانی خبر داده ‌است. ‌آتش‌نشانان، سارق را نجات دادند و بعد او برای ادامه تحقیقات به اداره پلیس منتقل شد.
 زنی با خوراندن قرص به پسر 9 ساله‌اش او را کشت و بعد خودکشی کرد.  این زن و پسرش ساکن شهر زرند استان کرمان بودند. مادر خانواده عصرجمعه سوم بهمن امسال در پی اختلاف‌های خانوادگی با قرص برنج به پسر 9ساله‌اش باعث مرگ وی شد. در ادامه خودش هم قرص خورد تا به زندگی‌اش پایان دهد. جسد پسر خردسال به پزشکی قانونی و مادر او برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل و آنجا بستری شد.