حق با شماست

حق با شماست

#جوی_آب
علیزاده از خرم‌آباد:
 جوی‌های آب در کوچه و خیابان‌های شهر خرم‌آباد در وسط خیابان است و با توجه به عمق زیاد آن باعث صدمه به خودروها می‌شود. لطفا به این موضوع رسیدگی شود.

#مترو_علی_آباد
 امانی از تهران:
 پله‌برقی متروی علی‌آباد به دلیل مشکلات فنی بیشتر مواقع خراب است و موجب بروز مشکلات به‌خصوص برای افراد سالمند شده است.

#وعده_خودروساز
رادمنش از تهران:
فروش یکساله خودرو توسط خودروسازان داخلی نیز با قرعه‌کشی همراه است. پس این تولیدات انبوهی که مسؤولان خودروسازی کشور از آن حرف می‌زنند به کجا می‌رود؟

#آسفالت_آزادی
 باغمیشه از تهران:
از شهرداری محترم منطقه مبارک‌آباد و پاسداران درخواست می‌شود تا روکش آسفالت خیابان آزادی را که بسیار خراب است، ‌ نوسازی کند.

#شکر_قیمت
 داوودی از کرج:
 با این‌که ستاد تنظیم بازار، قیمت شکر را 6650 تومان اعلام کرد اما خبری از این قیمت در فروشگاه‌ها نیست و شکر باقیمت 9500 تومان به فروش می‌رسد.

#پارک_جریمه
 جمعی از شهروندان:
 انتهای کوچه انوار (شنگرف) در بلوار میرداماد با توجه به یک‌طرفه بودن این خیابان، تابلوی توقف ممنوع و حمل با جرثقیل با توجه به عریض بودن این قسمت، تردد کم و کمبود محل پارک ،‌ بهتر است شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به حذف این تابلوها و علائم
اقدام کنند.

#مخابرات- تهران
اعلامی از تهرا‌ن:
از شرکت مخابرات ایران سوال دارم آیا امکان دارد خط تلفنی که به نام یک شخص حقیقی بوده است بدون اعلام قبلی و بدون اطلاع صاحب آن خط به فرد دیگری واگذار
شود؟

#وام -معلمان
یک شهروند:
از وزارت آموزش و پرورش درخواست می‌کنم نسبت به پرداخت وام فرهنگیان بازنشسته اقدام اساسی کند، چرا که شرایط مالی فرهنگیان در دوره کنونی اصلا مناسب نیست.