شکار مردان پولدار با طعمه زن شیک‌پوش

شکار مردان پولدار با طعمه زن شیک‌پوش


مرد تبهکار با طعمه قرار دادن زن عشق بازیگری‌، مردان پولدار را شکار  و  با تهدید مردان‌، از آنها سرقت می‌کرد.
به گزارش خبرنگارجام‌جم‌، روزهای پایانی دی امسال مرد پولداری‌ با حضور در شعبه کشیک دادسرای ناحیه34 تهران از زن و مردی که سارق اموالش بودند، شکایت کرد و گفت: با خودروی لاکچری‌ام در حال عبور از محله‌ای در شمال تهران بودم که زنی شیک‌پوش را در خیابان دیدم. مقابلش توقف کردم و او سوار شد و راه افتادیم. با هم حرف زدیم و شماره تلفنش را گرفتم. بعداز آن ارتباط‌مان شکل گرفت. بعداز یک هفته که او به خانه‌ام آمد در حال حرف زدن بودیم که  صدای بسته شدن در خانه‌ام آمد و بعداز چند لحظه مردی چاقو به دست را دیدم که وارد شد. شوکه شدم و به حضورش در خانه‌ام اعتراض کردم. او با ادعای این‌که شوهر آن زن است، تهدیدم کرد. سپس دو نفری کتکم زدند و دست وپاهایم را با طناب بستند و طلا، پول، سکه و دلار به ارزش 500‌میلیون تومان را از خانه‌ام سرقت کرده و فرار کردند.
  بعداز ارسال این پرونده به پلیس آگاهی تهران تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا این‌که افراد دیگری که همگی پولدار بودند به پلیس آگاهی آمده و شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند.  هفته گذشته مردی به پلیس آگاهی آمد و اعلام کرد در دام زوج سارقی گرفتار شده و اموالش سرقت شده است. ماموران با حضور در خانه او با بازبینی دوربین‌های مداربسته آنجا تصاویر سارقان فراری را به دست آوردند. معلوم شد مرد سارق، شهرام، خلافکاری سابقه‌دار است. شهرام در خانه دوستش بازداشت شد و در تحقیقات گفت: سابقه دزدی وزورگیری دارم. چند بار زندان رفتم و سه ماه پیش آزادشدم. برای سرقت‌های جدیدم نیاز به یک زن برای همدستی داشتم. در اینستاگرام صفحه‌ای راه‌اندازی کردم و عکس‌های بازیگران زیادی را در آنجا منتشر و وانمود کردم موسسه بازیگری دارم و کلاس‌های مجازی برگزار می‌کنم و بعد آنها را به پروژه‌های سینمایی به عنوان بازیگر معرفی می‌کنم.
 وی افزود:افراد زیادی تماس گرفتند تا این‌که زنی ساده لوح و شیفته بازیگری را انتخاب کردم. گفتم در حال انتخاب بازیگر برای چند پروژه سینمایی‌ هستم و به دلیل چهره خوبی که او دارد،‌ بعد از آموزش می‌تواند در آن فیلم‌ها بازی کند و روزی او را سوپراستار می‌کنم. فیلم و عکس‌های زیادی از وی‌ گرفتم‌. بعد از آن تهدیدهایم را شروع کردم و گفتم باید به شکار مردان پولدار برود در غیر این صورت فیلم و عکس‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کنم. از ترس تهدیدهایم قبول کرد. بعد از آن سر راه مردان پولدار قرار می‌گرفت و بعد از ورود به خانه‌های آنها من هم وارد می‌شدم و می‌گفتم شوهر یا برادر او هستم وسپس دونفری با کتک زدن و تهدید سوژه‌ها، از خانه‌هایشان سرقت می‌کردیم.  با اعتراف وی، دو روز پیش همدستش نیز بازداشت شد و با‌ تائید گفته‌های مرد سارق گفت: به خاطر عشق به بازیگری فریب متهم را خوردم و برای منتشر نشدن فیلم و عکس‌هایم، مجبور شدم خواسته‌های مرد سارق را اجرا کنم.
دادیار کشیک دادسرای ناحیه34 تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: با اعتراف متهمان پرونده و شکایت تعدادی از شاکیان مرد‌ که همگی افراد پولدار بودند، برای زن و مرد سارق قرار قانونی صادرشده و تحقیقات پلیسی از آنها برای رازگشایی از دیگر جرایم‌شان ادامه دارد‌.