کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

بالگرد اورژانس ایلام زمانی که برای امدادرسانی به کودک 8‌ساله‌ای به پرواز در آمده بود، سقوط کرد. بالگرد اورژانس هوایی استان ایلام که برای امدادرسانی به بچه ۸‌ساله که با قطع دست به‌دلیل انفجار مین در بخش موسیان دشت عباس مواجه شده بود به پرواز درآمد که در ارتفاع کوتاه دچار سانحه شد و سقوط کرد. کادر پروازی و خدمه بالگرد در سلامت کامل هستند اما به بالگرد خسارت جدی وارد شده است. کودک مصدوم هم در ادامه از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد‌.
بیش از ۶۰ غرفه در بازارچه اصغری مهاباد در آتش سوخت و خسارت میلیاردی برجای گذاشت. ساعت 23 شامگاه جمعه بیست و چهارم بهمن امسال آتش‌سوزی در بلوار شهید محمد‌امین احمدی مهاباد در بازار اصغری این شهر رخ داد. آتش‌نشانان در محل حاضر شده و بعد از چهارساعت شعله‌های آتش را خاموش کردند. بررسی‌های اولیه نشان داد بیش از
60 مغازه فروش لوازم خانگی، پوشاک، مواد آرایشی و بهداشتی و چینی‌آلات در آتش سوخت. ۳۱‌نفر نیز دچار مسمومیت و مجروحیت سطحی شدند. میزان خسارت اولیه در این حادثه بیش از 50 میلیارد تومان بر‌آورد شده است.
دختر جوانی که دوست خود را به قتل رسانده و محکوم به قصاص بود توانست با پرداخت دیه با کمک خیرین رضایت بگیرد و بخشیده شود.  ملیکا سه سال قبل به مقابل خانه دوستش در یکی از محله‌های اسلامشهر رفت که در جریان درگیری با وی او را با چاقو به قتل رساند. او بعداز بازداشت اعتراف کردکه مقتول پشت سرش حرف‌هایی زده و روز حادثه یکی از دوستانش به وی اطلاع داده که بعد از مهمانی در اینستاگرام لایو گذاشته و و نسبت به وی فحاشی کرده بود. او حکم قصاص گرفته و در زندان به سر می‌برد و حکمش در مرحله اجرا بود که به کمک خیرین توانست پول دیه درخواستی خانواده مقتول را جمع‌آوری کند و بپردازد. او سرانجام توانست بعداز سه سال رضایت بگیرد و از کابوس مرگ نجات یابد.