قتل زن میانسال در خانه ویلایی

قتل زن میانسال در خانه ویلایی

مرد جوان باانگیزه سرقت طلا و به بهانه سرمایه‌گذاری، زن میانسالی را کشت وجسد او را در چاه خانه ویلایی در شمال کشور رها کرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، پانزدهم دی امسال زن 68ساله‌ای که 50میلیون تومان طلا و کارت‌های بانکی همراه داشت از خانه‌اش در تهران بیرون رفت و ناپدید شد. دو روز بعد، پسرش به شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی رفت و با ارائه شکایتی برای یافتن مادرش درخواست کمک کرد.
 دو هفته بعد مأموران اطلاعاتی یافتندکه نشان می‌داد با کارت‌های بانکی این زن از مغازه‌هایی خرید شده است. در بازبینی دوربین مداربسته آنجا تصویر مردی را یافتند که پسر زن گمشده، او را شناخت و به‌عنوان دوستش معرفی کرد. تنها مظنون پرونده بیست و دوم بهمن امسال بازداشت شد و ابتدا منکر اطلاع از سرنوشت زن گمشده شد اما بعد گفت او را کشته وجسدش را سوزانده و در بیابان‌های اطراف تهران رها کرده که مأموران به آنجا رفتند اما جسد پیدا نشد تا این‌که متهم مدعی شد جسد را نسوزانده بلکه در چاهی در خانه ویلایی دریکی از شهرهای شمالی کشور انداخته که مأموران به آنجا اعزام‌شده وجسد کشف شد. متهم پرونده درباره انگیزه‌اش گفت: با پسر مقتول دوست بودم و به خانه‌شان در رفت و آمد بودم. مادرش طلا و پول زیاد داشت. وسوسه سرقت پول و طلاهایش به جانم افتاد. به بهانه این‌که مردی را می‌شناسم که طلا می‌گیرد و با آن سرمایه‌گذاری کرده و سود خوبی می‌دهد، فریبش دادم. او سوار خودروی پرایدم شد و با من به خانه اجاره‌ای در یکی از شهرهای شمالی کشور آمد.در نوشیدنی‌اش قرص ریخته و وقتی بیهوش شد،خفه‌اش کردم. طلاها و پول‌هایش را سرقت کرده و جسد را در چاه آن خانه انداختم.
 عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران باتایید این خبر به جام‌جم گفت: متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی و سرقت پول و طلاهای مقتول روانه بازداشتگاه اداره دهم پلیس آگاهی تهران شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.