دستگیری کلاهبرداران هزار چهره

دستگیری کلاهبرداران هزار چهره

چهار عضو یک باند کلاهبرداری که با جعل عنوان مقامات دولتی در شهرهای مختلف از پیمانکاران کلاهبرداری می‌کردند، بازداشت شدند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، چندی پیش گزارشی در دستور کار پلیس استان البرز قرار گرفت مبنی براین‌که افرادی با تشکیل یک باند کلاهبرداری و با جعل عناوین مسوولان کشوری ازجمله استاندار، فرماندار و شهردار با سوژه‌های خود که از پیمانکاران ارگان‌های مختلف بودند، تماس‌گرفته و تقاضای کمک برای امور خیریه می‌کردند. آنها با این ترفند از پیمانکاران پول می‌گرفتند. با جمع‌بندی این اطلاعات تحقیقات پلیسی ادامه پیدا کرد تا این‌که معلوم شد، کلاهبرداران فراری در استان خوزستان تردد دارند.
 با مشخص‌شدن رد آنها، ماموران پلیس آگاهی استان البرز به خوزستان اعزام شدند و چهار مرد کلاهبردار را شناسایی کردند. با دستگیری متهمان آنها برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.  
با اعتراف متهمان و ادامه تحقیقات از آنها مشخص شد اعضای این باند در استان‌های اصفهان، خوزستان، گیلان، فارس به این شیوه بیش از ۱۰۰مورد کلاهبرداری انجام داده‌اند. متهمان در تحقیقات کارآگاهان به ۲۱فقره جعل عنوان و کلاهبرداری به ارزش  200میلیون تومان  اعتراف کرده‌اند. افرادی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند می‌توانند به پلیس آگاهی البرز در میدان طالقانی، ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.