حق با شماست

حق با شماست

#واکسن-کرونا
صدری از خوزستان:
بنا بر سند واکسیناسیون کشور، گروه اولی که باید واکسن کرونا دریافت کند،کادر درمان است. درحالی‌که واکسن کرونا به بسیاری از اعضای درمان حتی آن گروهی که در بخش‌های ویژه‌کار می‌کنند، نرسیده است. در استان خوزستان که ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا به‌شدت ناراحت‌کننده است، ای‌کاش مسؤولان دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و بهداشت و درمان درباره تأمین واکسن و تخصیص سهمیه به کادر درمان، تلاش بیشتری به خرج می‌دادند.

#ماسک-می‏زنم
زیاری از تهران:
چند ماه پیش وزارت بهداشت و درمان، پویشی باعنوان«من ماسک می‌زنم» راه انداخت و در کنار آن ماسک زدن را اجباری و اعلام کرد اگر شهروندی ماسک نزند، جریمه می‌شود. حالا چند ماهی از این قانون می‌گذرد اما نه مردم و نه مسؤولان وزارت بهداشت و درمان به این قانون پایبند نیستند. در شرایطی که تنها راه مقابله با بیماری کرونا، استفاده از ماسک است، چرا این قانون با شدت و جدیت بیشتری
 رعایت نمی‌شود؟

#زلزله-سی‎سخت
نهاوندی از سی‎سخت:
 چند هفته است در شهر ما زلزله آمده  ولی هیچ‌کسی به داد ما نمی‌رسد. در روزهای سخت برفی و بارانی و در سرما، بدون هیچ سرپناهی روزگار می‌گذرانیم، چراکسی از مسؤولان به داد ما نمی‌رسد؟

#برنامه‌-تلویزیونی
شریفی از لرستان:
به دلیل وجود کرونا همه مردم در شرایط روحی بدی به سر می‌برند و نیاز به تفریح و برنامه‌های تلویزیونی شاد دارند، چرا تلویزیون برنامه‌های شاد بیشتری پخش نمی‌کند؟

#آموزش-کودکانه
شهروندی از همدان:
این روزها به‌خاطر آموزش از راه دور مدارس، کودکان در فضای مجازی خیلی حضور دارند. ای‌کاش، مسؤولان فرهنگی برنامه‌هایی بافرهنگ ایرانی-اسلامی که مناسب آموزش کودکان هم است، ایجاد می‌کردند. خوراک فرهنگی نامناسب بسیاری در فضای مجازی برای کودکان وجود دارد که والدین از آنها به‌شدت ناراضی هستند.

#تورم-موادغذایی
شهروندی از تهران:
هر روز مواد غذایی مانند حبوبات، مرغ و میوه در بازار افزایش پیدا می‌کند. چرا ستاد تنظیم قیمت بازار در این باره کاری انجام نمی‌دهد؟ لطفا رسیدگی کنید.