20 کشته و مصدوم  در انفجار گاز

20 کشته و مصدوم در انفجار گاز


انفجارطبقه همکف یک مجتمع مسکونی ۸ واحدی در شهرستان پاکدشت، دو کشته و 12مصدوم برجای گذاشت. سه واحد از این ساختمان  به طور کامل تخریب شدند .
به گزارش خبرنگار جام‌جم ، بامداد یکشنبه انفجار خانه‌ای‌، ساکنان محله ۲۰ متری شهید غربا در شهرستان پاکدشت را وحشت‌زده به خیابان کشاند.  دو خانه به طور کامل تخریب شده بود. دقایقی بعد با حضور تیم‌های امدادی در محل انفجار، جست‌وجوها برای یافتن افراد گرفتار آغاز شد. احمد تاجیک‌، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاکدشت درباره عملیات نجات ساکنان این ساختمان به جام‌جم گفت‌: پس از حضور در محل، کنتورهای آب، برق و گاز را قطع کردیم تا ازحوادث  بعدی جلوگیری کنیم. آتش‌نشان‌ها چند گروه شدند و عملیات امدادرسانی و نجات ادامه پیدا کرد. توانستیم ‌هشت زن‌، ‌مرد و کودک را از زیر آوار خارج و به مراکز درمانی منتقل کنیم‌. در طبقه اول ساختمان هم زن و مردی زیر آوار گرفتار شده بودند که آنها را بیرون کشیدیم و تحویل اورژانس دادیم.
شاهین فتحی، مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران هم پس از پایان عملیات به جام‌جم گفت: در این انفجار 20 نفر گرفتار حادثه شدند که 12‌نفر به صورت سرپایی مداوا شده و دو نفر هم جان باختند. بقیه مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.