حق با شماست

حق با شماست

#امامزاده‌-حسن
حبیبی از تهران:
در منطقه17 محله امامزاده‌حسن، مجتمع تجاری در کوچه شهید محمود خردپی درحال ساخت است که بیش از یک‌صد باب مغازه ‌دارد و در آینده نزدیک شاهد حجم ترافیک و پارک‌های غیرمجاز خودرو در این محله خواهیم‌بود.

#اوراقچی- شوش
صادقی از تهران:
 از ساکنان منطقه شوش واقع در خیابان فداییان اسلام هستم و از مسوولان تقاضا دارم بر ضایعاتی‌ها و اوراقچی‌های این محله نظارت داشته باشند و این صنف را به مکانی دیگر منتقل کنند.

#گرانی- لوازم -بهداشتی
لبافی از بابل:
 قیمت بسیاری از لوازم بهداشتی بدون هیچ منطقی بازهم گران شد و مانند همیشه مسوولان نظاره‌گر این گرانی‌ها هستند.

#حذف- دفترچه
جمعی از شهروندان:
 حذف دفترچه بیمه مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده و متاسفانه برای دریافت کمک‌هزینه بیمه‌تکمیلی حتما باید صفحه اول نسخه پزشک و قبض داروخانه و دیگر مدارک ارائه شود. از سوی دیگر در صورت نداشتن نسخه و دفترچه چگونه باید هزینه را پس بگیریم؟

#بهارستان- بیمارستان
خدابخشی از اصفهان:
نزدیک‌ترین بیمارستان و مرکز اورژانس به شهرستان بهارستان بیش از 30دقیقه فاصله دارد و این موضوع مشکلات بسیار زیادی را برای اهالی شهرستان بهارستان ایجاد کرده است.

#تورم- حقوق
نوری از تهران:
تورم 50درصدی در سال99 و انتظار همین تورم برای سال بعد فشار اقتصادی بسیار زیادی را به مردم تحمیل کرده درحالی که فقط 25درصد افزایش حقوق برای سال1400 پیش بینی شده و این موضوع دور از عدالت است.

#صف- مدیریت
ثابتی از تهران:
 درطول هشت‌سال جنگ و در اوج تنگناها صف روغن، قند و شکر و... وجود نداشت. حال محاسبه کنید میزان مدیریت، کفایت و درایت بعضی از مدیران را.

#داروخانه-واکسن
احمدی از تهران:
 چرا صنف داروخانه‌داران به‌ویژه در مناطق محروم در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار نمی‌گیرند.