حق با شماست

حق با شماست

# خیابان- خط‌کشی
کاویان از تهران:
خیابان امام خمینی (ره) واقع در منطقه‌10 با وجود این‌که بار ترافیکی غرب به شرق و بالعکس را بر‌عهده دارد، فاقد خط‌کشی است.

# تقی‌آباد- کارخانه
غیاثی از شهرری:
وجود کارخانه‌های صنعتی در محله تقی‌آباد شهرری باعث شده این محله از بافت روستایی خود فاصله بگیرد و به محله‌ای نیمه‌صنعتی تبدیل شود که موجب ناراحتی ساکنان
 شده است.

# معتاد- آرامستان
شفیعی از تهران:
وجود افراد بی‌خانمان و معتاد در اطراف آرامستان امامزاده عبدا... باعث ایجاد ناامنی در این منطقه شده است.

# پیاده‌راه- پیروزی
یاران از تهران:
از مسؤولان شهرداری منطقه پیروزی تهران تقاضا دارم نسبت به ساماندهی پیاده‌روهای حدفاصل تقاطع چهارراه دهقان تا بیمارستان فجر اقدام کند.

# ارزش- افزوده
ناظم‌زاده از تهران:
هر کالایی که تولید و فروخته می‌شود چند بار مالیات بر ارزش افزوده می‌خورد و این هزینه‌های بیهوده را مصرف‌کننده باید پرداخت کند.

# ضدعفونی- معابر
بلقار از تهران:
با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا از مسؤولان وزارت بهداشت و شهرداری‌های مناطق درخواست می‌شود تا اماکن عمومی و پرتردد را ضدعفونی کنند.

#کرونا_بیمارستان
احمدی از زنجان:
اعضای خانواده ام گرفتار کرونا شده‌اند، اما در بیمارستان ها خدمات مناسبی ارائه نمی شود، می گویند به خانه بروید و استراحت کنید. پس بیمارستان در این بین چه نقشی دارد.

#کرایه_گران
ناصری از تهران:
کرایه حمل و نقل عمومی با توجه به درآمد قشر کارگر زیاد است، کاش مدیران هزینه‌های تردد در شهر را با درآمد خود مقایسه نکنند و اقشار ضعیف جامعه را ملاک
قرار بدهند.

#میوه_ خاطره
خسروی از کرمانشاه:
خرید میوه برای خانواده های متوسط نیز این روزها دشوار شده است. باید گفت میوه که ربط مستقیمی به تحریم‌ها ندارد، چرا دولت برای حمایت از نیازهای حداقلی خانواده ها دست روی دست گذاشته است.
ضمیمه قفسه کتاب