در محل کارم  کرونا گرفتم

بهنام ابوالقاسم‌پور:

در محل کارم کرونا گرفتم


بهنام ابوالقاسم‌پور پیشکسوت فوتبال به بیماری کرونا مبتلا شد. او صبح دیروز در بیمارستان تست کرونا داد و تستش مثبت شد. ابوالقاسم‌پور در گفت‌و‌گویی کوتاه با جام‌جم در این‌باره توضیحاتی می‌دهد. او می‌گوید روند درمانش را در خانه پشت سر خواهد گذاشت و در بیمارستان نمی‌ماند.
خدا بد ندهد.
متاسفانه به بیمار کرونا مبتلا شدم و در حال حاضر در بیمارستان هستم.
چه زمانی متوجه شدید کرونا گرفته‌اید؟
بامداد سه‌شنبه در خواب احساس کردم حالم اصلا خوب نیست. وقتی بیدار شدم دیدم تب و لرز شدیدی دارم و حالم اصلا خوب نیست. اتفاقا پسرم در آغوشم بود. از خواب بیدار شدم و نتوانستم بخوابم. همان‌جا فهمیدم احتمالا کرونا گرفته‌ام. صبح دیروز بود که به بیمارستان مراجعه کردم و بعد از تست‌گیری مشخص شد که به کرونا مبتلا شده‌ام.
فکر می‌کنید کجا به این ویروس مبتلا شده‌اید؟
احتمالا در محل کارم. من و آقای علی خسروی در یک دفتر کار می‌کنیم. ایشان چند روز قبل به کرونا مبتلا شد و همان‌جا حدس و گمان می‌رفت که من هم احتمالا کرونا گرفته باشم.
الان وضعیت جسمانی‌تان چطور است؟
صدایم را که می‌شنوید. گرفته است. خیلی رمق ندارم. در بیمارستان هستم تا آمپول بزنم. با پزشک صحبت کردم. به من گفتند هم می‌توانی در بیمارستان بمانی و هم این‌که در خانه تحت مداوا قرار بگیری. متاسفانه بیمارستان‌ها خیلی  شلوغ هستند. در خانه می‌مانم و هفته آینده دوباره به بیمارستان مراجعه می‌کنم.
برای میناوند و انصاریان سنگ تمام گذاشتید و حالا خودتان ....
نه بابا کاری نکردم. وظیفه بود. متاسفانه هر دو را از دست دادیم و هنوز حسرت می‌خورم.
صحبتی با مردم دارید؟
فقط دعا کنند. برای همه کسانی که به این بیماری مبتلا شده‌اند دعا کنیم. انشاا... حال همه خوب شود و بتوانیم کرونا را شکست دهیم.