محاکمه آزارگران دختر ناتوان‌ذهنی

محاکمه آزارگران دختر ناتوان‌ذهنی

دو پسر جوان که متهم هستند دختر ناتوان‌ذهنی را فریب داده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفتند. متهمان در جریان تحقیقات منکر آزار دختر نوجوان شدند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، یک سال قبل زنی با مراجعه به ماموران پلیس تهران با طرح شکایتی گفت: دو پسر جوان با فریب دخترم او را به خانه‌ای برده و قربانی نیت شیطانی خود کرده‌اند.
این زن در شکایت خود گفت: دخترم ناتوان‌ذهنی و ساده‌لوح است. مدتی قبل متوجه شدم او با پسری تلفنی در ارتباط است. با مشاورش صحبت کردم که او پیشنهاد داد کم‌کم او را از این رابطه دور کنم تا شرایط دخترم بدتر نشود. به همین خاطر اجازه دادم زیر نظر من تلفنی صحبت کنند. یک روز شروین جلوی در خانه آمد و دخترم اجازه گرفت پایین برود و با او صحبت کند. بعد از حدود 10 دقیقه با تلفن دخترم تماس گرفتم که به داخل خانه بیاید اما تلفنش خاموش بود. سرانجام ساعت 8 شب تلفنش روشن شد و فهمیدم شروین و دوستش دخترم را فریب و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.
پرونده در ادامه به شعبه 12 دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد که دختر نوجوان در تحقیقات گفت: روز حادثه شروین با من تماس گرفت و خواست همدیگر را ببینیم. او تهدید کرد اگر به حرف‌هایش گوش ندهم جلوی خانه‌مان می‌آید و آبروریزی راه‌می‌اندازد. مجبور شدم به دیدنش بروم. او ادعا کرد اگر یکی از دوستانش به نام شایان مرا بپسندد، ازدواج می‌کنیم. به خانه دوست شروین رفتیم که در آنجا شایان مرا آزار داد. از شروین خواستم مرا نجات دهد که او هم مرا مورد آزار قرار داد.
در ادامه دختر نوجوان به پزشکی‌قانونی معرفی شد که پزشکان، آزار و اذیت او را تایید کردند.
دو متهم در ادامه در دادگاه پای میز محاکمه قرار گرفته و در این جلسه مادر و دختر دوباره شکایت خود را مطرح کردند. شروین هم در دفاع از خود گفت: من و دختر نوجوان تلفنی ارتباط داشتیم. او مدعی شد قصد ازدواج دارد و اگر فرد مناسبی را می‌شناسم به او معرفی کنم. من هم شایان را به او معرفی کردم. روز حادثه او را به دیدن شایان برده و نمی‌دانم چه اتفاقی بین آنها افتاد اما من شاکی را مورد آزار قرار ندادم.
در ادامه شایان در جایگاه قرار گرفت و منکر آزار دختر نوجوان شد و گفت: هیچ اجباری در کار نبود و با زور این کار را انجام ندادم.
پس از دفاعیات متهمان قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.