در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند

سید حسن نصرا...:

در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند

 دبیرکل حزب‌ا... لبنان طی سخنانی که به مناسبت سی‌امین سال تأسیس شبکه المنار و در پی شایعات منتشرشده در رسانه‌های معاند درباره وضعیت جسمی وی صورت گرفت، وضعیت خود را خوب اعلام کرد و گفت: من همچنان امید دارم ما با یکدیگر در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند.
به گزارش تسنیم، سید حسن نصرا... در ابتدای سخنرانی خود به هواداران و دوستانش اطمینان داد در کنار آنها قرار دارد و مسیر را با آنها می‌پیماید.
وی از تمام کسانی که بعد از سخنرانی‌های اخیر نگران اوضاع جسمانی او بودند و نسبت به وی ابراز محبت داشتند، تشکر و قدردانی کرده و به دوستداران خود اطمینان داد شرایط جسمانی خوبی دارد.
دبیرکل حزب‌ا... لبنان با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد، امام خمینی بزرگ به این امت اسلامی جان بخشید و اسلام را در قرن بیستم زنده کرد. امام برای بشریت جایگزینی تمدنی ارائه نمود و روحیه انقلاب علیه ظلم و روحیه مقاومت را زنده کرد.‌
سیدحسن نصرا... افزود: شبکه المنار توسط شاگردان و عاشقان امام خمینی (ره) تأسیس‌شده است. وی اظهارکرد، شبکه المنار وظیفه خود را در خدمت به آرمان فلسطین به بهترین نحو انجام داد تا جایی که برخی آن را یک شبکه فلسطینی ارزیابی می‌کردند. اصلا عامل اساسی که باعث شد پایگاه المنار به شبکه ماهواره‌ای تبدیل شود، ایجاد انتفاضه در فلسطین بود. این موضوع نشان می‌دهد المنار، مختص قضیه فلسطین می‌شود.
نصرا... در ادامه سخنان خود تأکید کرد ،اتفاقاتی که در فلسطین و به‌ویژه قدس و مسجدالاقصی دنبال می‌شود، نشان داد ما در برابر دشمنی کینه‌توز و نادان هستیم که تلاش دارد درنتیجه بحران‌های داخلی خود فرار روبه‌جلو انجام دهد. نتانیاهو امروز شخصیتی شکست‌خورده و بحران‌زده است که احتمالا به گزینه‌های متعدد و متهورانه‌ای دست خواهد زد تا شاید از بحران‌های موجود خارج شود.‌
دبیر کل حزب ا... لبنان تأکید کرد از سوی دیگر مسلمانان در غزه و قدس و کرانه باختری و سرزمین‌های فلسطین در مناطق 1948 مصمم به حمایت از قدس و مقدسات هستند و امت اسلام نیز باید مسؤولیت خود را در این زمینه بپذیرد. ما به‌شدت تلاش می‌کنیم به معادله‌ای برسیم که به دشمن بفهمانیم تجاوز به قدس به معنی ایجاد جنگ منطقه‌ای است.
نصرا... سیگنال‌های منتشرشده از یمن را اولین رکن این معادله خواند و تأکید کرد این همان موضوعی بود که سیدعبدالملک الحوثی (رهبر انصارا...یمن) به آن اشاره کرد. وی افزود: شبکه المنار در جریان جنگ خدمات زیادی را انجام داد اما هرگز صوت و تصویر این شبکه قطع نشد. در جریان تجاوز سعودی به یمن نیز شبکه المنار صدای مردم مظلوم یمن بود و هزینه این اقدام توقف پخش شبکه المنار از ماهواره‌های عرب ست و نیل‌ست بود. البته انتظار نیست که شبکه المنار به ماهواره عرب ست و نیل‌ست برگردد و از جنایت‌هایی که سعودی‌ها در کشتار کودکان و غیرنظامیان در تجاوز خود به یمن انجام می‌دهند، چشم‌پوشی کند.
دبیر کل حزب ا... عنوان کرد ، تجاوز آمریکایی -سعودی به یمن امروز با شکست مفتضحانه‌ای روبه‌رو شده و آنها به‌دنبال برون‌رفت و دستاوردی برای خروج از این بحران هستند. البته ما از همان روز اول به قدرت ملت یمن در پایداری و پیروزی ایمان داشتیم.