حق با شماست

حق با شماست

# دانشگاه ـــ‌ دور
روزبهانی از بروجرد:
ساخت دانشگاه‌ها در بیرون شهر باعث افزایش هزینه‌های رفت‌وآمد دانشجویان شده و متاسفانه این موضوع برای بانوان نیز دردسر بیشتری دارد.

# اتوبوس ـــ دست دوم
اعظمی از تهران: 
واردات اتوبوس‌های دست دوم از كشورهای دیگر ضربه و خیانت به تولید داخلی است و این‌كه این اتوبوس‌ها آیا ایمن و مورد تایید سازمان استاندارد است؟

# مسافربر ـــ مزاحمت
نجفی از تهران:
مسافربران شخصی با پلاك شهرستان در روبه‌روی مترو میرداماد علاوه بر سروصدای زیاد باعث مزاحمت برای تاكسی‌داران نیز می‌شوند، لطفا رسیدگی شود.

#  بازار-تقلب 
هدایتی از تهران: 
متاسفانه روغن موتورهای تقلبی و بی‌كیفیت كه با بسته‌بندی معتبر در بازار فروخته می‌شود علاوه بر ضرر و زیان به خودرو و محیط‌زیست، جان انسان‌ها را نیز به خطر می‌اندازد.

#  صادرات- مردم 
كرد از تهران: 
صادرات بی‌رویه اجناس و كالاها از كشور چه به‌صورت قانونی و چه قاچاق كه فقط با هدف ارز‌آوری صورت می‌گیرد، مصرف‌كنندگان داخلی را با مشكلات فراوانی روبه‌رو كرده است.

#  قاچاق -دام 
بوجار از ایلام: 
قاچاق دام زنده همان‌طور كه مسؤولان نیز اعلام كردند باعث گرانی گوشت قرمز شده است و متاسفانه هیچ اقدامی بابت جلوگیری از این تخلف صورت نمی‌گیرد و تنها راه‌حل دولت واردات است.

#  پمپ-بنزین 

زاهدی از تهران: 
با این‌كه اتوبان همت یكی از طولانی‌ترین اتوبان‌های پایتخت است، ولی كمبود جایگاه سوخت در این اتوبان باعث مشكلاتی برای رانندگان شده است.

#  بوی-دریاچه 
فرهادی از تهران: 
بوی تعفن و نامطبوع دریاچه خلیج فارس برای ساكنان و شهرك‌های مسكونی خلیج فارس آزاردهنده و غیرقابل تحمل شده است، از شهرداری محترم درخواست رسیدگی به این دریاچه را دارم. این در حالی است که تهران با کمبود منابع آب نیز روبه‌روست.
​​​​​​​