سردار آزمون:  هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم

سردار آزمون: هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم

سردار آزمون تا اینجا لحظات خوبی در جام ملت‌ها داشته است. او علاوه بر سه گلی که زده، در کار گروهی تیم ما هم بسیار موثر بازی کرده است. او به هیچ‌چیزی غیر از موفقیت تیم ملی فکر نمی‌کند.
سردار  درباره رویارویی با عمان به خبرنگار جام‌جم می‌گوید: عمان تیم خوبی است و به هیچ وجه آنها یا تیم دیگری را دست‌كم نمی‌گیریم. اصلا تیم بدی در جام ملت‌ها وجود ندارد. این اشتباه است كه كسی فكر كند تیم‌های دیگر ضعیف هستند. اتفاقا در چنین جام‌هایی خیلی از تیم‌ها می‌آیند تا دست به شگفتی‌سازی بزنند.
سردار در پاسخ به این سؤال كه آیا نام رقبا در این مسیر برای شما فرقی ندارد، پاسخ می‌دهد: نه تیمی كه می‌خواهد موفق باشد و به مراحل بالاتر برسد، اصلا نباید به نام تیم‌های دیگر توجهی كند. شاید خیلی‌ها فكر می‌كردند ما دنبال این هستیم كه با تیم‌های ضعیف‌تر بازی كنیم، ولی اصلا این‌طور نیست. همان‌طور كه گفتم اولا تیم ضعیفی وجود ندارد و دوما واقعا برایمان مهم نیست با چه تیمی بازی كنیم. می‌خواهیم مرحله به مرحله پیش برویم و حالا هر تیمی به ما بخورد نامش مهم نیست.
سردار در پایان از هواداران ایرانی هم تشكر می‌كند و می‌گوید: واقعا برای تیم ملی تا اینجا سنگ تمام گذاشته‌اند. چه هوادارانی كه به استادیوم می‌آیند و چه هوادارانی كه در خانه هستند و برای موفقیت تیم ملی ایران دعا می‌كنند. دل همه آنها با تیم ملی است.