60 دقیقه عملیات روانكاوانه پلیس برای نجات یك مرد

60 دقیقه عملیات روانكاوانه پلیس برای نجات یك مرد

مردی كه بافرار به طبقه چهارم ساختمان نیمه‌كاره‌ای در رشت قصد خودكشی داشت،بعداز یك ساعت عملیات روانكاوانه پلیس از اقدام به خودكشی منصرف شد . 
به گزارش جام‌جم، ساعت 11 و 30 دقیقه شنبه ماموران شهر رشت هنگام گشتزنی مشاهده كردند راننده پژو پارسی به سرعت در حالی در حركت است كه پلاك آن مخدوش و دستكاری شده است. ماموران با اخطار به او خواستند توقف كند و تسلیم شود، اما آن مرد توجهی به این اخطارها نكرد و به فرارش ادامه داد. در جریان این تعقیب و گریز راننده كه حالت عادی نداشت، سمت ساختمان نیمه‌كاره‌ای در یكی از كوچه‌های بن بست خیابان بیستون رشت رفت. بعد از پیاده شدن از خودرو وارد طبقه چهارم ساختمان نیمه‌كاره شد. ماموران محل را محاصره كردندو از او خواستند تسلیم شود و پایین بیاید اما او فریاد می‌زد كه می‌خواهد خود را به پایین پرت كند و به زندگی‌اش پایان دهد. ماموران بعد از گفت‌وگو با وی سرانجام او را از اقدام به خودكشی منصرف كردند.
سردار اسحاقی، فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در این باره گفت: این فرد حالتش طبیعی نبود و قصد خودكشی داشت، اما بعداز گفت‌وگوی مامورانمان با او وی از خودكشی منصرف شد و همراه آنها از ساختمان پایین آمد. به نظر می‌آید این فرد مواد مخدر توهم‌زا مصرف كرده و هیچ موضوع ضد امنیتی و سرقت مسلحانه‌ای در رشت رخ نداده است.
وی افزود: تحقیقات اولیه نشان می‌داد كه این فرد اهل تهران بوده و در رشت فعالیت تجاری داشته است. شامگاه جمعه به مركز استان آمده و دو قبضه سلاح جنگی از نوع كلت خریده است تا به خاطر اختلافات خانوادگی پیش آمده برایش به زندگی‌اش پایان دهد. 
همچنین او سابقه سرقت در یك ماه قبل را در پرونده خود دارد. این مرد اكنون برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد .