ساختار برنده‌باش  تغییر می‌كند

ساختار برنده‌باش تغییر می‌كند

به گزارش جام‌جم، هاشم رضایت از ایجاد تغییراتی در ساختار مسابقه برنده‌باش خبر داد.
هاشم رضایت در این باره گفت: بسیاری از مردم نكاتی را درباره تكراری بودن مهمان‌ها و همچنین دسترسی‌ناپذیر بودن جوایز سطح بالای مسابقه مطرح می‌كردند. ما هم به هر حال برای مردم برنامه می‌سازیم و نظر مخاطبان برای ما مهم است. پس در اتاق فكر برنامه به این نتیجه رسیدیم كه افراد تكراری هرچند می‌توانند در مسابقه شركت کنند، ولی نمی‌توانند مجدد جزو برندگان باشند و در مسابقه مقابل آقای گلزار حاضر شوند. در این صورت فرصت حضور در مسابقه به افراد جدید و بیشتری برسد.
تهیه كننده مسابقه برنده باش ادامه داد: از دیگر نكته‌هایی كه مطرح می‌شد این بود كه جوایز سطح بالای برنامه به نوعی كمتر در دسترس است. این موضوع را بررسی كردیم و به این نتیجه رسیدیم كه سطح جایزه اصلی برنامه را به صد میلیون برسانیم و در عوض نقاط امن شركت‌كنندگان را دسترسی‌پذیرتر كنیم. در این صورت خواهید دید در مجموع، شركت كننده‌های مسابقه جوایز بیشتری راخواهند برد.
همچنین در پله‌های امن مسابقه دو تغییر داده شده است. پله اول پنج میلیون امتیاز تغییری نكرده ولی پله دوم به ۲۰ میلیون و پله سوم یا آخر به صد میلیون تغییر داده شده است و بینندگان برنامه این تغییرات را از هفته آینده پنجشنبه ۱۱ بهمن‌ماه مشاهده خواهند كرد.
رضایت افزود: طرح كتابخوانی كه اخیراً به برنامه اضافه شده مورد استقبال بالای مخاطبان قرار گرفته و ان‌شاءا... ما در هر برنامه یك كتاب برای علاقه‌مندان معرفی خواهیم كرد و امیدواریم از این طریق بتوانیم به افزایش سرانه مطالعه كشور به سهم خود كمك كنیم.
هاشم رضایت خاطرنشان كرد: همان‌طور كه نظرسنجی‌های اخیر صدا و سیما نشان می‌دهد، مسابقه برنده باش پربیننده‌ترین مسابقه حال حاضر تلویزیون است و امیدواریم با تغییرات به وجود آمده و طرح‌هایی نظیر كتابخوانی بتوانیم رضایت خاطر مخاطبان خودمان را بیش از پیش كسب بكنیم و همچنان پرمخاطب‌ترین مسابقه تلویزیون باقی بمانیم.