خود را متعلق به صدا و سیما می‌دانم

رئیس مجلس در «هفتمین نشست منشور رسانه»:

خود را متعلق به صدا و سیما می‌دانم

لاریجانی گفت: همیشه خود را متعلق به صدا و سیما می‌دانم و باور دارم رسانه ملی یكی از اركان نظام جمهوری اسلامی است.
به گزارش جام‌جم، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در«هفتمین‌نشست منشور رسانه» كه در مركز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد، درباره روند پیشرفت سازمان صدا و سیما در چهار دهه انقلاب اسلامی گفت: كم و بیش با كار رسانه‌ای آشنا هستم و آگاهم كه در شرایط فعلی كشور به دلایل مختلف شما اهالی رسانه كار سختی را انجام می‌دهید.
وی اظهار كرد: لزوم كار رسانه‌ای در زمان فعلی فنّانیت و اشراف بر موضوعات مهم كشور است كه شما باید انجام دهید. تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در شرایط حال حاضر كشور بسیار حائز اهمیت است؛ شما كه در خط مقدم این مبارزه قرار دارید حتما وظیفه سنگینی هم به دوش خواهید داشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرایط اول انقلاب در رادیو و تلویزیون به گونه دیگری بود، اما خدا را شكر حالا با پیشرفت‌های حاصل‌شده وضعیت خیلی بهتر شده است. من همیشه خودم را متعلق به صدا و سیما می‌دانم و باور دارم سازمان صدا و سیما یكی از اركان نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.
وی با بیان این‌كه بستر رشد در رسانه باید متناسب با شرایط روز باشد، عنوان كرد: در عصر ما ساختار رسانه‌ای در جهان تغییر كرده و این تغییر باعت شده در حوزه حكمرانی نیز شرایط عوض شود. ما یا باید به این تغییرات بی‌توجه و خنثی باشیم یا این‌كه خط‌شكنی كنیم و تاثیرگذار شویم.
لاریجانی همچنین افزود: می‌دانم كارهای متفكرانه‌ای در حوزه‌های مختلف صدا و سیما انجام شده است، ولی باید نگرش طبیبانه‌ای به چالش‌های كشور داشته باشید. علاج مسائل اساسی كشور و مشكلات جاری بدون یاری رسانه ملی ممكن نیست.