مرگ  مرموز در مرداب انزلی

متهم به قتل رفیق خود، پس از 18 ماه سکوت خود را شکست

مرگ مرموز در مرداب انزلی

مرد میانسالی كه در درگیری با دوستش در مرداب انزلی مرگ او را رقم زده بود، پس از 18 ماه به خاطر عذاب وجدان تسلیم شد. جست‌وجو برای یافتن جسد در مرداب آغاز شده است.
 به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته مرد میانسالی با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران مدعی شد كه دوستش در درگیری با وی فوت شده و با گذشت یك سال و نیم از آن ماجرا می‌خواهد تسلیم شود و به عذابی كه 18 ماه است رهایش نمی‌كند، پایان دهد. 
بنابراین او برای ادامه تحقیقات به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس دشتبان گفت: سال‌ها به خاطر جرایم مختلف در زندان بودم. بعداز آزادی از زندان با جوانی كه جویای كار بود آشنا شدم.  او از من خواست برای كار به بندرانزلی برویم و قرار شد خانه‌های اجاره‌ای را در اختیار گردشگران قراردهیم و پولی نصیبمان شود. اوایل شهریور سال گذشته با هم در مرداب انزلی  سوار قایق شده بودیم. با هم سر همین مساله دعوایمان شد. او چاقویی از جیبش در آورد تا زخمی‌ام كند كه تعادلش را از دست داد و كف قایق افتاد. چاقو به قفسه سینه‌اش اصابت كرد و زخمی شد. خواست بلند شود كه این بار قایق تكان‌هایی خورد و داخل آب افتاد. یك سال و نیم با این عذاب و كابوس‌های آن روز زندگی كردم .
با توجه به این‌كه احتمال می‌رفت مرد میانسال مرتكب جنایت شده باشد، بازداشت و تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران از او در حالی ادامه دارد كه قرارشد درباره قتل پسر جوان از پلیس بندر انزلی نیز استعلام شود و با شناسایی خانواده‌اش آنها مورد تحقیق قرار‌ گیرند. ‌