جدایی همسرم  زندگی‌ام را خراب کرد

جدایی همسرم زندگی‌ام را خراب کرد

فرشید 57 ساله بعد از جدایی از همسرش و آزادی از زندان، اكنون كه به اتهام نقش داشتن در مرگ دوستش بازداشت شده است، می‌گوید سال‌هاست دخترانش را ندیده و تنها آرزویش دیدن دوباره آنها است. او در گفت‌وگو با جام‌جم به تشریح این حادثه پرداخت.

چرا از همسرت جدا شدی؟
سال‌ها نقشه‌كشی مهندسی و صنعتی شركت‌ها را انجام می‌دادم و وضع مالی‌ام خوب بود. اما اختلاف‌های زیادی با همسرم داشتم و با داشتن سه دختر از هم جدا شدیم.

 به چه اتهامی زندان رفتی؟
به دوستم خیانت كردم و با دستكاری در چك پنج میلیون تومانی كه به من امانت داده بود آن را در بازار خرج كردم. با شكایت او بابت خیانت در امانت، جعل و كلاهبرداری ده سال زندانی شدم. چهار سال پیش آزاد شدم.

 بعد چه شد؟
سابقه داشتم و كار درستی نمی‌توانستم پیدا كنم. باكارهای ساختمانی و باربری توانستم هزینه زندگی‌ام را تامین كنم. دوباره دست به خلاف زدم و این بار به خاطر كارچاق‌كنی و فریب مردی 15 ماه زندان افتادم. 

با مقتول چطور آشنا شدی؟
 بعد از آزادی جا و مكانی نداشتم. صبح‌ها در پارك بودم و شب‌ها را در پایانه جنوب تهران می‌خوابیدم كه یك سال و نیم پیش در آنجا با مقتول آشنا شدم. او نیز كار درستی نداشت. بعداز این‌كه دوست شدیم پیشنهاد داد به بندر انزلی برویم و در آنجا با موسسه‌های گردشگری كه می‌شناسد همكاری كنیم و برایشان گردشگر ببریم. 
​​​​​​​
از روز حادثه بگو .
آن روز قایقی را كرایه كرده و به مرداب بندر انزلی رفتیم. ده دقیقه پارو زدیم. با هم صحبت می‌كردیم كه او پیشنهاد اجاره زنان را مطرح كرد. باشنیدن این حرف‌ها عصبانی شده و با او دعوا كردم. خواست با چاقو مرا بزند كه چاقو به خودش اصابت كرد. شنا بلد نبودم و نتوانستم به او كمك كنم و نجات دهم. دقایقی در آنجا ماندم اما جسد روی آب نیامد. ترسیدم. قایق را به ساحل بردم و آن را به مردی كه قایق‌ها را كرایه می‌داد، تحویل دادم و به تهران بازگشتم. بعد از آن چند بار برای سركشی به آنجا رفتم، اما كسی از او خبری نداشت و انگار جسد پیدا نشده بود.