سریال‌های شبكه یك برای سال ۹۸ معرفی شد

سریال‌های شبكه یك برای سال ۹۸ معرفی شد


مدیر گروه فیلم و سریال شبكه یك سیما سریال‌های سال ۹۸ این شبكه را اعلام كرد.
به گزارش جام‌جم، امیرحسین آشتیانی‌پور، مدیر گروه فیلم و سریال شبكه یك سیما در حاشیه تصویربرداری سریال «ن.خ» ساخته سعید آقاخانی در سخنانی به سریال‌های سال آینده این شبكه اشاره كرده و گفت: سال ۹۸ سال پرباری خواهیم داشت و چند سریال باكیفیت را تولید كرده‌ایم.
وی با اشاره به این سریال‌ها عنوان كرد: سریال ۸۷ متر به كارگردانی كیانوش عیاری در ۴۵ قسمت ساخته می‌شود كه این روزها مراحل تصویربرداری خود را می‌گذراند و احتمالا برای بعد از ماه رمضان آماده شود.
آشتیانی‌پور اضافه كرد: سریال بوی باران با نام دیگر عروس تاریكی به كارگردانی محمود معظمی كه بازیگرانی همچون رضا كیانیان دارد، در ۶۵ قسمت برای سال ۹۸ آماده می‌شود.
مدیر گروه فیلم و سریال شبكه یك سیما درباره دیگر سریال‌های شبكه یك سیما اعلام كرد: فصل دوم سریال محكومین به كارگردانی سیدجمال سیدحاتمی در حال تولید است كه حدود ۸۰ درصد كار انجام شده است. همچنین سریال كمدی دنگ و فنگ روزگار به كارگردانی جواد مزدآبادی نیز در حال تولید است كه آن هم بیش از ۸۰ درصد آماده شده است.
آشتیانی‌پور با اشاره به سریال جدید شبكه كه به‌زودی كلید می‌خورد، گفت: سریال پس از آزادی به كارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر نیز به‌زودی كلید می‌خورد.
وی در پایان درباره یكی از گزینه‌های احتمالی برای ماه رمضان ۹۸ عنوان كرد: سریال از یادها رفته به كارگردانی بهرام بهرامیان یكی از گزینه‌های اصلی ماه مبارك رمضان است.