حق با شماست

حق با شماست

# ضد-منزلت
شهروندی از كرج:
صف‌های طولانی و شلوغ برای دریافت گوشت و مرغ با كارت ملی تاثیری بر كاهش قیمت بازار ندارد و فقط شان و منزلت مردم را زیر پا می‌گذارد.

# گوشت-‌دولتی
كریمی از شریف‌آباد:
نبود فروشگاه‌های مخصوص توزیع گوشت دولتی در شهر شریف‌آباد ورامین باعث شده مردم این شهر گوشت مورد نیاز خود را با قیمتی گزاف از بازار آزاد تهیه كنند. علاوه بر این هر روز نیز در خبرها از گرانی گوشت و قاچاق دام می‌خوانیم. مدیریت بازار گوشت کار دشواری نیست چرا مسؤولان این بازار را رها کرده‌اند. خانواده‌ها نیز نگرانند بر اثر کمبود و گرانی تغذیه کودکان به مشکل بر بخورد.

# پله-برقی
آقانژاد از تهران:
پله برقی ایستگاه اتوبوس‌های تندروی مجیدیه اكثر اوقات به ویژه صبح و غروب كار نمی‌كند و رفت و آمد برای افراد مسن واقعا دشوار است.

# خیابان-چاله
سلیمانی از تهران:
اتوبان شهید همت غرب به شرق مجاور برج میلاد دست‌اندازهای فراوان و چاله‌های بسیار خطرناك دارد كه باعث كندی تردد و آسیب به خودروها می‌شود.

# تردد-معتادان
محمدی از تهران:
تردد معتادان در پایانه خاوران از تردد مسافران بیشتر و باعث معضلاتی برای مسافران این خطوط شده است.

# پارك-دوبله
احسانی از تهران:
یكی از شلوغ‌ترین و پرترافیك‌ترین خیابان‌های تهران خیابان اسدآبادی یا یوسف آباد است كه بیشتر خودروها دوبله پارك می‌كنند و حتی در ایستگاه‌های اتوبوس هم خودروها توقف می‌كنند كه نتیجه آن ترافیك و سدمعبر است.

# واردات-بی‌رویه
باجلان از عسلویه:
واردات بی‌رویه كالاهای بی‌كیفیت از مناطق آزاد باعث ضربه به تولید داخل و بیكاری جوانان شده و حتی واحدهای تولیدی را به مرز ورشكستگی رسانده است.

# تعطیلی-رستوران
محمودی از تهران:
به دلیل گرانی گوشت بسیاری از رستوران‌ها و تهیه غذاها رو به تعطیلی هستند و متاسفانه نتیجه آن بیكاری كارگران است.