زم: اقرار می‌كنم فریب خورده‌ام

زم: اقرار می‌كنم فریب خورده‌ام

نیما زم بعد از مستند افشاگرانه «ایستگاه پایانی دروغ» و در پی واكنش‌های تمسخرآمیز در فضاهای رسانه‌‌ای و مجازی نسبت به توهمات مالیخولیایی‌اش عاقبت اقرار كرد فریب خورده است.
وی در گفت‌و‌گو با شبكه ضدانقلاب ایران اینترنشنال و در پی سوال مجری این شبكه مبنی بر این‌كه چرا با وجود دریافت اخبار دروغ از رابطش و انتشار آن در آمدنیوز همچنان ارتباط خود را با او حفظ كرده پاسخ داد: برای كار بزرگ‌تری مجبور شدیم.
زم كه در این گفت‌و‌گو سعی داشت فریب خوردن را توجیه كند بیان كرد: فكر نمی‌كردیم ایران بخواهد این كار را بكند. فیلم‌هایی كه ضبط كردیم دو‌سه روز قبل از پخش مستند به آنها اطلاع داده بودیم. به همین فردی كه صحبت می‌كند گفته بودم می‌دانم می‌خواهید مستند بسازید. امیدوار بودم كار به پخش مستند نرسد. اقرار می‌كنم جاهایی فریب خوردیم. اولین بار بود این كار را می‌‌كردم و در این موقعیت قرار می‌گرفتم.
پیشتر نیما زم در گفت‌وگو با بیژن فرهودی، مجری سابق صدای آمریكا به موضوع مستند ایستگاه پایانی دروغ پرداخته و تلاش كرده بود عذر و بهانه‌هایی برای توصیفاتش از وضعیت مضحك عناصر اپوزیسیون در خارج از كشور بیاورد، اما در نهایت كارش به درگیری لفظی با مجری برنامه رسید.