دریافت هزینه درمان در مناطق سیل‌زده را گزارش دهید

دریافت هزینه درمان در مناطق سیل‌زده را گزارش دهید

 سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تكذیب خبر دریافت هزینه درمان در مناطق سیل‌زده، از مردم این مناطق خواست تا در صورت مشاهده دریافت هزینه در ازای ارائه خدمات از سوی مراكز درمانی دولتی با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند.
 به گزارش خانه ملت، ایرج حریرچی‌ افزود: در شهرهای پلدختر، معمولان و روستاهای اطراف آنها به دلیل شدت آسیبی كه به مردم وارد شده است، تمام خدمات بهداشتی و درمانی به صورت رایگان ارائه می‌شود و خدمات‌رسانی به مردم در این مناطق همچنان به این صورت در حال انجام است.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، ادامه داد: با توجه به این‌كه بعد از وقوع سیل مراجعه به مراكز درمانی در شهرهای پلدختر و معمولان نسبت به شرایط عادی چند برابر شده است، همكارانمان در مراكز درمانی دولتی با كمك نیروهای مسلح و نیروهایی كه از دانشگاه علوم پزشكی به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این مناطق آمده‌اند، همه خدمات این بخش را به صورت رایگان ارائه می‌دهند. 
وی عنوان كرد: هم‌اكنون مسؤولانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به صورت شبانه‌روزی در شهرهای سیل‌زده همچون پلدختر و معمولان حضور دارند و به روند ارائه خدمات به این مناطق نظارت می‌كنند.