اتحاد ملی در حمایت از سپاه

اتحاد ملی در حمایت از سپاه


مردم تهران پس از اقامه نماز جمعه در تظاهراتی خشم و نفرت خود را از اقدام ننگین آمریكا در تروریستی نامیدن سپاه فریاد كردند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مراسم از همه درهای دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیت‌ا... موحدی‌كرمانی، خطیب نماز جمعه تهران هم با لباس سپاه در این مراسم عبادی  - سیاسی حاضر شد و به ایراد خطبه و اقامه نماز پرداخت.
وی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه گفت: بسیاری از كشورهای دنیا این اقدام آمریكا را زیر سؤال بردند و معتقدند این حركت ترامپ، خاورمیانه را با مشكل دچار خواهد كرد و تحلیلگران آمریكایی نیز بر این باورند كه این تصمیم رئیس‌جمهور آمریكا موقعیت نیروهای آمریكایی در منطقه را با خطرات جدی مواجه خواهد  کرد.
امیر كیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش هم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان این‌كه آمریكایی‌ها با اقدام خود علیه سپاه  خودزنی كردند، اظهار كرد: آنها با این كار، امنیت نیروهای خودشان در اقصی‌نقاط عالم به‌خصوص نیروهای سنتكام را برای همیشه از بین بردند. وی افزود: آمریكا، اسرائیل و ائتلاف عربی و عبری كه تصمیم گرفتید سپاه پاسداران ما را جزو گروه‌های تروریستی قرار بدهید، بدانید  خیلی حماقت كردید. دست ارتش در دست سپاه و ولی معظّم فقیه و مردم است و دست خدا هم بالای همه دست‌هاست.