«دنیای گمشده »   شبكه 2  در قاب سیما

«دنیای گمشده » شبكه 2 در قاب سیما

 روحانی جزو نقش‌هایی محسوب می‌شود كه بازیگران علاقه‌مند هستند این قرعه به نام‌شان بیفتد و برای یك‌بار هم كه شده لباس این شخصیت را به تن كنند و در كارنامه هنری‌شان به ثبت برسانند. تا به امروز هم چند مجموعه تلویزیونی روانه آنتن شده كه روحانیون نقش محوری قصه را به عهده داشتند كه در این باره می‌توان به سریال‌های
سرّ دلبران با بازی برزو ارجمند، پرده‌نشین با بازی فرهاد آئیش و هومن برق‌نورود، مرز خوشبختی با بازی مهدی سلوكی، روز رفتن با بازی دانیال حكیمی و... اشاره كرد.
هر یك از این بازیگران تلاش كردند نقش روحانی را با دیدگاه خودشان بازی كنند و همین باعث شد تا مخاطبان شاهد روحانیون متفاوت در تلویزیون باشند. البته سریال‌هایی همچون نون خ با بازی هومن حاجی‌عبدالهی، او یك فرشته بود با بازی رضا توكلی، سقوط یك فرشته با بازی داریوش كاردان، روزهای اعتراض با بازی حبیب دهقان‌نسب و‌... هم تولید شدند كه بازیگران در نقش روحانی حضور داشتند، اما نقش محوری در قصه نبودند، اما روحانی قصه در پیشبرد داستان نقش مهمی داشت.
به هر حال این كاراكتر جزو نقش‌های پرچالش است كه بازیگران قبل از خلق نقش درباره جزئیات مختلف روحانی با نویسنده، كارگردان و تهیه‌كننده صحبت می‌كنند تا به نوعی این نقش را بازی و مال خودشان كنند. جذابیت‌های این كاراكتر هم باعث شده تا عوامل مجموعه تلویزیونی دنیای گمشده هم به سراغ شخصیت روحانی بروند و در این مجموعه كه برای شبكه دو تولید می‌شود، روایتگر داستان زندگی یك روحانی جوان هستند.
این مجموعه به تهیه کنندگی و  كارگردانی امین امانی در تهران و برخی از مناطق حومه تهیه می‌شود كه فیلمنامه آن را كیاوش زارع‌طلب نوشته است. یكی از ویژگی‌های سریال كمدی موقعیت آن است و نویسنده تلاش كرده در قالب یك قصه پر گره بتواند مخاطبان را جذب كند. همچنین نویسنده سریال نقش محوری سریال یعنی روحانی جوان را
بازی می‌كند.
ادامه در صفحه 6