زنده به گور شدن مسافر  از سوی دزدان مسافربرنما

زنده به گور شدن مسافر از سوی دزدان مسافربرنما

دو سارق مسافربرنما زمانی که آخرین طعمه‌شان بیهوش شد به تصور این‌كه فوت شده، وی را داخل قبری در یك گورستان در شهر قدس رها كردند.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، اوایل فروردین امسال پسری 23ساله‌ با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از دو مرد جوان به اتهام ربودن وی به عنوان مسافرو سرقت اموالش شكایت كرد. با دستور قضایی پرونده برای ادامه تحقیقات در دستور كار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. شاكی به افسر تحقیق گفت: در خیابان جناح منتظر تاكسی بودم تا برای خرید به بازاری در شمال غرب تهران بروم، دقایقی بعد خودروی پژو 405 كه دو مرد جوان سرنشینان آن بودند توقف كردند. مقصدم را به راننده گفتم و سوار شدم، اما بعداز طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد و به سمت خارج از تهران حركت كرد. زمانی كه به راننده اعتراض كردم توجهی نكرد و همان موقع مردی كه در صندلی كناری‌اش نشسته بود، چاقویی را زیر گلویم گذاشت و با دست دیگرش گلویم را محكم گرفت. آن مرد با زور و تهدید به كشتن من، گوشی تلفن همراهم، گردنبند طلا و كارت‌های بانكی‌ام را همراه رمزهایشان گرفت.
 وی افزود: آنها در طول مسیر با كارت‌های من از مغازه‌ها خرید می‌كردند. بعد هم باقیمانده حسابم را اینترنتی منتقل كردند. آنها بعد مرا كتك زدند كه بی‌هوش شدم. وقتی به هوش آمدم با دست و پای بسته داخل گودالی بودم. تلاش كردم از گودال خارج شوم كه سرم به سنگی برخورد كرد و دوباره بیهوش شدم. این بار وقتی به هوش آمدم روی تخت بیمارستان بودم. بعد از صحبت با پرستاران متوجه شدم دزدان مرا داخل گوری در یك قبربستان در شهر قدس رها كرده بودند. زمانی كه خانواده مرد فوت شده‌ای برای دفن به بالای گور آمده بودند، مرا دیده و نجات داده بودند.
 با این شكایت، تحقیقات پلیسی برای دستگیری دو آدم‌ربای سارق، ادامه پیدا كرد تا این‌كه ماموران با ردیابی خط شاكی، ردپای یك دزد حرفه‌ای را به دست آوردند كه به‌تازگی به خاطر سرقت از مسافران روانه زندان شده بود.
متهم در بازجویی‌ها گفت: من و دوست فراری‌ام از سارقان و زورگیرهای حرفه‌ای هستیم و در پوشش جا‌به‌جایی مسافر، مردم را می‌ربودیم و با تهدید چاقو پول، طلا، گوشی تلفن همراه و كارت‌های بانكی و رمزشان را می‌گرفتیم و موجودی حساب‌های بانكی آنها را سرقت می‌كردیم. وقتی شاكی بیهوش شد، فكر كردیم او فوت شده و جسدش را داخل گور انداختیم. 
تحقیقات برای دستگیری همدست فراری او ادامه دارد.