شرط‌بندی دانشجوی پزشكی  با پول‌های سرقتی

شرط‌بندی دانشجوی پزشكی با پول‌های سرقتی

 دانشجوی رشته پزشكی با سوء‌استفاده از اعتماد مرد كفش فروش، رمز اینترنتی حساب او را فعال و با سرقت 90 میلیون تومان در سایت‌ها شرط‌بندی كرد. به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی اسفند سال گذشته مردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی وطرح شكایتی عنوان كرد، 90 میلیون تومان موجودی حساب بانكی‌اش به صورت اینترنتی سرقت شده است.
 شاكی به افسر تحقیق گفت: در بازار كار می‌كنم، مغازه دارم و كارم خرید و فروش انواع كفش است. 90 میلیون تومان طی چند نوبت اینترنتی از حسابم برداشت شده است. نمی‌دانم چه كسی دست به این كار زده و كارتم در اختیار خودم بوده و رمز دومی برای آن نگرفته بودم.تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و بازداشت سارق حساب بانكی شاكی آغاز شد‌. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌كه ماموران سرنخ‌هایی را به دست آوردند كه نشان می‌داد پول‌های سرقت شده در انواع سایت‌های شرط‌بندی و قمار كه مربوط به داخل وخارج از كشور بوده مورد استفاده قرار گرفته است‌. جست‌وجو‌ها ادامه داشت تا این‌كه توانستند رد پسر 24 ساله‌ای را به دست آورند‌. پسر جوان با هماهنگی قضایی بازداشت و برای تحقیقات به پلیس فتای استان خراسان رضوی منتقل شد‌. شاكی در مواجهه حضوری با متهم، او را شناخت و عنوان كرد متهم در مغازه نقره فروشی همسایه‌اش كار می‌كند.
متهم جوان به افسر تحقیق گفت: دانشجوی رشته پزشكی‌ام و در مغازه نقره‌فروشی كار می‌كردم. یك روز شاكی از من پول قرض گرفت و قرار شد روزهای پایان اسفند به مغازه‌اش بروم و طلبم را بگیرم. آن روز به دلیل این‌كه مشتری‌های زیادی در مغازه‌اش بودند نتوانست پول را به حسابم واریز كند. او كارت بانكی و رمز آن را به من داد و خواست كه خودم طلبم را از حسابش برداشت كنم و بعد كارت را به او تحویل دهم. زمانی كه فهمیدم پول زیادی در حسابش است، وسوسه شده و برای كارتش رمز دوم گرفتم. هر چند روز در میان با حساب بانكی او اینترنتی پول برداشت و به حسابم در سایت‌های شرط‌بندی فوتبال واریز می‌كردم. با بخشی از پول‌ها هم برای عید لباس خریدم.
 سرهنگ ابوالفضل طالب‌الحق، رئیس پایگاه یكم پلیس فتای استان خراسان رضوی به جام‌جم گفت: برای متهم پرونده كه دانشجوی رشته پزشكی است قرار قانونی صادر شده و تحقیقات از او ادامه دارد‌. از مردم می‌خواهیم هیچ‌گاه كارت بانكی و رمز آن را به افراد دیگر ندهند تا مورد سوء‌استفاده قرار نگیرند.