آغاز تصویربرداری فاز دوم «نفوذ» از اردیبهشت ماه

آغاز تصویربرداری فاز دوم «نفوذ» از اردیبهشت ماه

تهیه‌كننده سریال «نفوذ» گفت: تصویربرداری فاز دوم این سریال از اردیبهشت‌ در شمال كشور و در مکان فیلمبرداری داخلی سایت كبكان آغاز خواهد شد و این روزها مراحل پایانی پیش‌تولید و بازنگری در متن سریال را در دست داریم.
محسن علی‌اكبری، تهیه‌كننده سریال نفوذ به كارگردانی جواد شمقدری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بازیگران جدیدی كه در این سریال حضور خواهند داشت، افزود: تعدادی بازیگر مشترك با فاز اول داریم و تعدادی هم بازیگر خارجی برای بازی در محل كبكان خواهیم داشت كه با بازیگران فاز قبلی متفاوت هستند.
تهیه‌كننده سریال نفوذ با تایید این‌كه قصه فاز جدید این سریال در ادامه قصه فاز قبلی است نیز بیان كرد: فاز سوم نفوذ مقطع بعد از تسخیر سفارت تا جنگ تحمیلی را روایت می‌كند كه قرار است سال آینده تولید شود، اما در فاز دو تا مقطع تسخیر سفارت پیش می‌رویم.
علی‌اكبری ضمن بیان این سریال نیز افزود: بخش عمده‌ای از مکان‌های فیلمبرداری در سایت كبكان در شمال كشور است. بخش دیگری در سایت نظامی در قم و بخشی نیز در شهرك غزالی قرار دارد. تمام خیابان طالقانی را در شهر قم دكورسازی كردیم و از دكورهای فاز قبلی نیز در فاز جدید استفاده می‌شود.
وی ادامه داد: بخشی از سریال كه در دهه فجر سال گذشته روی آنتن رفت، فقط ده قسمت از این سریال بود و به دلیل خالی بودن باكس تلویزیون در آن زمان پخش شد. در صورتی كه حدود ۱۲۰۰ دقیقه از تصویربرداری تا بهمن سال گذشته به پایان رسید كه چیزی حدود ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای شد و فقط ده قسمت آن پخش شد.