گام‌های مؤثر برای ایجاد تغییر در زندگی

گام‌های مؤثر برای ایجاد تغییر در زندگی


به گزارش روابط‌عمومی رادیو صبا، برنامه
 «یك روز خط‌خطی» با رویكرد طنز و پرداختن به مسائل مختلف اجتماعی و فردی با مخاطبان همراه می‌شود. این برنامه روز جمعه ۲۰ اردیبهشت به موضوع تغییر در زندگی می‌پردازد.
 در این برنامه گفته می‌شود انسان‌ها در زندگی نیاز به تغییر دارند اما بعضی از افراد در مقابل ایجاد تغییر مقاومت می‌كنند و نمی‌خواهند كه تغییری در زندگی‌شان ایجاد شود. در نتیجه باید بدانند افراد بسیاری در زندگی خود دست به تغییر زده اند و به انسان‌های موفقی تبدیل شده‌اند.  برنامه طنز  یك روز خط‌خطی به تهیه‌كنندگی رضا عزتی و با اجرای یزدان فتوحی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 13 و 30 دقیقه روی موج اف‌ام ردیف 5/105 مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.
همچنین برنامه سكانس صدا امروز ساعت 9 صبح در رادیو صبا با علی منصوری‌راد گفت‌وگویی صمیمی انجام می‌دهد. علی منصوری‌راد فعالیت خود را با واحد دوبلاژ شروع كرده و چهره‌ آشنایی در اجرا و گویندگی برنامه‌های ورزشی است. وی علاوه بر رشته تخصصی گویندگی و دوبله، گزارش ورزشی سواركاری كه رشته ورزشی‌اش نیز هست را دنبال می‌كند. در این برنامه ساناز باقری تهیه‌كننده، شیرین روستایی نویسنده و علیرضا تابان مجری، مخاطبان را همراهی می‌كنند.