باید به پپ و كلوپ احترام گذاشت

علیرضا جهانبخش: مگر می‌شود با سیتی بازی داشته باشید و بی‌انگیزه باشید؟

باید به پپ و كلوپ احترام گذاشت



 پرونده لیگ برتر انگلیس امشب بسته می‌شود. برایتون در خانه سیتی میزبان این تیم است. لیورپول هم در خانه مقابل ولوور همپتون قرار می‌گیرد. نتیجه این دو بازی تعیین‌كننده قهرمان است. لیورپولی‌ها علاوه بر این‌كه می‌خواهند در بازی خود برنده باشند، چشم به ساق بازیكنان برایتون هم ‌دارند. علیرضا جهانبخش و یارانش اگر بتوانند یك مساوی هم از سیتی بگیرند مانع از قهرمانی این تیم می‌شوند. ستاره ایرانی در این باره به جام‌جم می‌گوید: «هفته آخر واقعا حساس است و حدس همه این بود كه دو تیم تا لحظه آخر برای قهرمانی مبارزه می‌كنند. شاید خیلی‌ها فكر كنند ما برای بازی امشب انگیزه نداریم ولی این‌طور نیست. اتفاقا خیلی با انگیزه هستیم و می‌خواهیم با تمام وجود بازی كنیم.» جهانبخش در این باره توضیحات بیشتری هم می‌دهد.
 اگر مقابل سیتی بایستید شاید لیورپول قهرمان شود.
هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست. شاید سیتی مساوی كند و لیورپول نتیجه نگیرد. شاید هم برعكس شود. زیبایی فوتبال به همین چیزهاست كه قابل پیش‌بینی نیست.
 همیشه در ایران این‌طور وقت‌ها بحث كم كاری هم مطرح می‌شود. مثلا می‌گویند فلان تیم انگیزه ندارد و شاید در قهرمانی اثرگذار باشد.
در انگلیس اصلا این بحث‌ها را نداریم.
 یعنی در فوتبال حرفه‌ای؟
بله، ما اتفاقا برای بازی امروز انگیزه زیادی داریم. مگر می‌شود شما به زمین بازی بروید و انگیزه نداشته باشید؟ در فوتبال حرفه‌ای شما وقتی برای بازی دوستانه هم به زمین می‌روید باید انگیزه داشته باشید. اگر نداشته باشید كه هیچ‌وقت نمی‌توانید موفق باشید. ما در اینجا یاد گرفته‌ایم برای همه بازی‌ها، حتی بازی‌های تشریفاتی با تمام وجود بازی كنیم.
 پس در بازی امشب هم همین‌طور است.
دقیقا. كاملا با انگیزه هستیم. دیگر انگیزه بیشتر از این‌كه مقابل سیتی و این همه ستاره قرار بگیریم؟ این تیم پر از بازیكن خوب است. هر بازیكنی از تیم ما هم به زمین برود می‌خواهد خودش را نشان دهد.
 تو از سبك كاری كلوپ خوشت می‌آید یا گواردیولا؟
هر دو از مربیان بزرگ فوتبال جهان هستند. هر دو هم موفق بوده و هستند. واقعا سخت است كه یكی را انتخاب كنیم. هم سیتی زیبا بازی می‌كند و هم لیورپول. باید به هر دوی آنها احترام گذاشت.
 ته دلت دوست داری كدام قهرمان شو‌د؟
به هر حال ما با سیتی بازی داریم و می‌خواهیم با همه توان مقابل آنها بازی كنیم.