قتل زن جوان در اتاق شماره 251

قتل زن جوان در اتاق شماره 251

همزمان با قتل زن جوان در اتاق شماره 251 هتلی در شرق تهران، شوهر او به‌عنوان عامل جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، ساعت 15 بعداز ظهر سه‌شنبه بیست وچهارم اردیبهشت امسال یكی از ماموران كلانتری گلبرگ در تماس با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران، او را در جریان كشف جسد زن 27 ساله‌ای در هتلی در شرق پایتخت قرار داد.
در ادامه تیم جنایی با ورود به هتل مشاهده كردند جسد زن 27 ساله كف اتاق شماره 251 در طبقه دوم هتل افتاده است. زن جوان با اصابت حدود هفت ضربه چاقو به ناحیه شكم به قتل رسیده بود . چاقویی آغشته به خون نیز در چند قدمی جسد او كشف شد .
بررسی‌های تیم جنایی نشان داد آثار زخم ناشی از ضربه‌های چاقو روی دستان مقتول نیز دیده می‌شود كه حكایت از جدال او با قاتل داشت .
 نیروی خدماتی هتل كه جسد را یافته بود به ماموران گفت: بعداز ظهر برای نظافت اتاق مقتول و شوهرش به اتاق 251 رفتم اما در را باز نكردند. با كلید یدك در را باز كرده و با ورود به اتاق با جسد زن جوان روبه‌رو شدم. 
چند بار با شوهر او تماس گرفتیم تا ماجرای مرگ همسرش را اطلاع دهیم كه تلفن وی خاموش بود.
در ادامه ماموران به تحقیق از مدیر هتل پرداختند كه معلوم شد مقتول همراه شوهر
 30 ساله‌اش از دو روز قبل از شهرستان قائنات به این هتل آمده بودند.
با جمع‌بندی این اطلاعات ماموران به بازبینی فیلم دوربین مداربسته هتل پرداختند كه مشاهده كردند روزی كه جنایت رخ داده، شوهر مقتول سراسیمه از اتاق بیرون آمده و محل را ترك كرده و دیگر بازنگشته و همسرش نیز از هتل خارج نشده است. همزمان با كشف همین سرنخ‌ها بود كه پلیس اطمینان یافت شوهر مقتول عامل این جنایت است.