احضار مدیرعامل سابق استیل‌آذین

تحقیق از فوتبالی‌ها در پرونده قتل حمید حاجیان

احضار مدیرعامل سابق استیل‌آذین

مدیر سابق تیم فوتبال استیل آذین  برای رازگشایی از قتل حمید حاجیان، وكیل تهرانی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران  احضار شد .
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، چهارم اردیبهشت امسال حمید حاجیان، وكیل
 41 ساله در خیابان كامرانیه جنوبی همراه زن 25 ساله‌ای كه همسر موقت او بود، در پاركینگ دفتر كارش هدف شلیك‌های یك مرد قرار گرفت. وكیل فوت شد و همسر او كه زخمی شده بود  با تلاش پزشكان در بیمارستان زنده ماند. پرونده‌ای در این باره در دادسرای جنایی تهران تشكیل شد.  با دستور قضایی افرادی كه مظنون در  این قتل بودند، با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران مورد تحقیقات قرارگرفتند.
تحقیقات نشان داد، اولین بار نام این وكیل از سوی حسین هدایتی در دادگاه بانك سرمایه مطرح شده بود.  بنابراین چند روز پیش هدایتی به عنوان مطلع و گواه به دادسرای جنایی احضار و سپس به اداره دهم پلیس آگاهی تهران  منتقل شد و ماموران  از او تحقیق كرده و اظهاراتش را ثبت كردند. در حالی كه تحقیقات در این باره ادامه داشت دومین مردی كه به عنوان مطلع، نام او در پرونده قتل مرد وكیل به دست آمد یكی از مدیران سابق تیم فوتبال استیل آذین بود. الف.م با هماهنگی قضایی برای ادامه تحقیقات در اداره دهم پلیس آگاهی تهران احضار شد.  پلیس از او نیز به تحقیق پرداخت و اظهارات وی را ثبت كرد.
 با جمع‌بندی اطلاعات از این دو مطلع در پرونده قتل وكیل تهرانی، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.