نَقل

نَقل


مجید مشیری، بازیگری كه سال گذشته در سریال«پدر» ایفای نقش كرده بود در گفت‌وگویی كه با فارس داشت به سال‌ها قبل برگشت و گفت:
یكی از سریال‌های موفقی كه در آن حضور داشته‌ام و برایم تجربه متفاوتی به شمار می‌آمد، «خط قرمز» بود. قصه این سریال نو و بدیع بود. تا آن زمان در هیچ سریالی چنین متنی كار نشده بود. از طرف دیگر، هر كدام از شخصیت‌‌ها معضلات خاص خودشان را داشتند و به همین دلیل كل داستان جذاب شده بود. من براساس تجربه‌ای كه داشتم مطمئن بودم كه خط قرمز بازتاب خوبی خواهد داشت و همین اتفاق هم افتاد.
اتفاقاتی كه برای این شخصیت در داستان رخ می‌دهد، برایم جالب بود. كسی كه من نقشش را در این سریال بازی كردم، یك پسر بزرگ داشت. او بنا به دلایلی نتوانسته بود با همسر اولش زندگی كند و از او جدا شده بود. وی با زنی ازدواج می‌كند كه تقریبا هم‌سن پسرش هست. كم‌سن‌وسال بودن آنها باعث می‌شود كه با یكدیگر چالش‌‌هایی داشته باشند، این شرایط جذاب بود. من تجربه بازی چنین نقشی را نداشتم و این نقش برایم جدید بود.
در كنار اینها جا دارد از سریال پدر هم یاد كنیم، پدر، سریال خوبی بود. در این مجموعه می‌بینیم كه یك خانواده با ریشه‌های مذهبی با خانواده‌ای كه خیلی مذهبی نیستند، عجین می‌شوند. خود این موضوع اهمیت زیادی دارد و یك نقطه قوت به شمار می‌رود. این‌كه ما بتوانیم در سریال‌هایمان نشان دهیم كه افراد با دیدگاه‌های مختلف می‌توانند در كنار یكدیگر زندگی كنند، موضوع مهمی است.