نُقل

نُقل


بعد از پخش دو فصل از مجوعه «بچه مهندس» كه از طرف مخاطبان و بینندگان آن مورد اقبال قرار گرفت، تازگی‌ها صحبت از شروع تصویربرداری فصل جدید این مجموعه شده است. سعید سعدی تهیه‌كننده سریال «بچه مهندس» در این باره به فارس گفت:  این سریال در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و تاكنون نگارش ۴۰ درصد از متن‌ها توسط حسن وارسته به پایان رسیده است. درباره انتخاب بازیگران و نقش جواد جوادی هم گزینه‌هایی برای بازیگران فصل جدید داریم اما هنوز هیچ‌كدام قطعی نشده‌اند.
آغاز تولید این سریال هم در برنامه ما قرار دارد تا هرچه زودتر آن را كلید بزنیم. با این حال اگر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طبق روال پیش برود، به امید خدا به محض پایان ماه رمضان وارد مرحله تولید خواهیم شد.
درباره مکان‌های مورد نظر برای فصل سوم «بچه مهندس» نیازی به بازسازی فضا نداریم. دلیل این موضوع هم به ساختار و بستری برمی‌گردد كه كار در آن رقم می‌خورد. ماجرا از این قرار است كه قصه فصل جدید در زمان حال و دهه ۹۰ رخ می‌دهد، به همین دلیل هم نیازی به بازسازی فضا نداشتیم و غیر از فلش بازگشت به گذشته، خانه خورشید را هم در این فصل نمی‌بینید. در فصل یك و دوی این سریال بازیگران مشتركی حضور داشتند كه بنا به فاصله زمانی بین این دو فصل، چهره‌پردازی شده بودند. اما برای فصل سه «بچه مهندس» همه بازیگران جدید هستند و هیچ بازیگر مشتركی با فصل‌های قبلی در این فصل حضور ندارد.