نَقل

نَقل


خسرو شهراز بازیگر سریال «گاندو»  درباره ایفای نقش خود در این سریال به فارس گفت: اصولا و در این سال‌ها به نقش‌های چالش‌برانگیز علاقه خاصی داشتم، نقش‌هایی كه بازیگر را مجبور كند متمركز بوده و به موضوع و اتفاق‌های پیرامون فكر و موقعیت را درك كرده و در ذهنش بازسازی كند.
نقش دكتر شهیدی از این طریق من را به چالش كشید و در كنار این‌كه نقش ساده و معمول نبود، اما واقعا درگیرم كرد و زمان زیادی برای شخصیت‌پردازی گرفت. من نیز تمام سعی و تلاشم این بود در این سریال متفاوت از سایر كارهایی كه بازی كردم عمل كنم و عملكرد قابل قبولی داشته باشم.
به هر ترتیب شهیدی بازجویی است كه سال‌های طولانی مشغول به خدمت بوده و همكارانش از او به عنوان حرفه‌ای‌ ترین بازجو یاد می‌كنند.
این سریال بر اساس مستندات تاریخی و پرونده‌های واقعی ساخته شده و هركدام از ما برای نزدیك شدن شخصیت‌هایمان به واقعیت، مطالعه‌ و تحقیق‌های بسیار و مشورت‌هایی با كارگردان و نویسنده‌ داشتیم. در دنیایی كه زندگی می‌كنیم انسان‌هایی هستند كه در كنار مشكلات فراوانی كه زندگیشان را احاطه كرده راسخ و استوار تلاش می‌كنند تا با تمام وجود وظیفه‌ای كه به عهده دارند را انجام دهند.