اعدام 3 شیطان در زندان بندرعباس

اعدام 3 شیطان در زندان بندرعباس

سه مرد شیطان‌صفت كه پس از ربودن زنی در بندرعباس، او را مورد تجاوز قرار داده بودند در زندان این شهر به دار مجازات آویخته شدند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از سال 93 و به‌دنبال شكایت زن جوانی در دستور كار تیم پلیس بندرعباس قرار گرفت. 
زن جوان در شكایتش گفت: در یكی از محله‌های مركزی بندرعباس در حال رفتن به خانه بودم كه خودرویی مقابلم پیچید و سه سرنشین آن، با تهدید و زور مرا سوار خودرو كرده و به مخفیگاهشان بردند. 
در آنجا سه مرد شیطان‌صفت بدون توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها مرا در خانه زندانی كرده بودند كه در یك لحظه توانستم از غفلتشان استفاده كرده و از آنجا فرار كنم.
پس از این شكایت با دستور قضایی تیمی از ماموران با راهنمایی شاكی راهی مخفیگاه متهمان شده و آنها را دستگیر كردند.
با تایید آزار و اذیت زن جوان توسط پزشكی قانونی، پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه كیفری یك استان هرمزگان ارسال شد. 
سه متجاوز پس از محاكمه به اعدام محكوم شدند كه با اعتراض آنها به حكم، پرونده به دیوان عالی كشور ارسال شد و قضات دیوان عالی كشور حكم مجازات را تایید كردند.
رئیس كل دادگستری استان هرمزگان دیروز از اجرای حكم سه متجاوز خبر داد و گفت: سه متجاوز به عنف كه پس از ربودن زنی او را به‌طور وحشیانه مورد تجاوز قرار داده بودند در زندان مركزی بندرعباس اعدام شدند.
علی صالحی با هشدار به اخلالگران در نظم و امنیت عمومی و تهدیدكنندگان حیثیت و ناموس مردم خاطرنشان كرد: افرادی كه سودای چنین جرایم شیطانی را در سر می‌پرورانند، آگاه باشند و بدانند كه دستگاه قضایی استان هرمزگان قاطعانه با آنها برخورد می‌كند و مجازات این‌گونه افراد مانند این سه متجاوز به عنف، صریح و بدون اغماض خواهد بود.