14 مصدوم در خودکشی انفجاری مرد جوان

14 مصدوم در خودکشی انفجاری مرد جوان

درگیری زوج جوان و انفجار خانه‌شان در غرب تهران 14مصدوم برجای گذاشت. مرد صاحبخانه با سوختگی شدید در بیمارستان مطهری در جدال با مرگ است.
جلال ملكی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در تشریح این حادثه به جام‌جم گفت: ساعت 17 و 25 دقیقه عصر امروز، صدای انفجار شدیدی در خیابان چمران، محله شاهین شمالی شنیده شد. بلافاصله چهار ایستگاه آتش‌نشانی با امكانات كامل به محل اعزام شدند. بر اثر انفجار در طبقه اول، شیشه اغلب خانه‌ها شكسته و‌آسیبی هم به ‌آنها وارد شده بود.
وی افزود: این انفجار، آتش‌سوزی در پی نداشت و شعله كمی ایجاد شده بود كه توسط آتش‌نشانان مهار شد. آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل، تعدادی مصدوم را خارج كردند.
ملكی درباره علت انفجار گفت: نشت گاز در یكی از واحد‌ها و جرقه ناگهانی، علت اولیه انفجار است كه بررسی‌های بیشتر ادامه دارد.
محمدكرم درآبادی، مدیر روابط‌عمومی اورژانس تهران در این باره به جام‌جم گفت: ساعت 17 و 24 دقیقه یكی از ساكنان این مجتمع با اورژانس تماس گرفت و از وقوع حادثه خبر داد. بعد از آن تیمی از امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند.
 وی افزود: در این حادثه مرد صاحبخانه دچار سوختگی صد درصدی شده بود كه از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان مطهری منتقل شد. همچنین زن صاحبخانه و پنج زن دیگر هم مجروح و به بیمارستان رسول اكرم (ص) منتقل و آنجا بستری شدند. همچنین امدادگران اورژانس هفت زن و مرد را كه دچار مصدومیت و سوختگی سطحی شده بودند در محل حادثه درمان كردند.
 مدیر روابط‌عمومی اورژانس پایتخت ادامه داد: بررسی‌‌ها و تحقیقات اولیه حاكی از این بود مردی كه دچار سوختگی صد درصدی شده به قصد خودكشی شیر گاز خانه‌اش را بازكرده و بعد سیگار روشن كرده كه همین باعث انفجار در خانه، تخریب خانه خودش و آسیب رساندن به خانه همسایه‌ها شده است.
سرهنگ سعید لشنی، رئیس كلانتری 138 جنت آباد هم با اشاره به این‌كه این مجتمع مسكونی 192 واحدی بوده است به جام‌جم گفت: انفجار در واحد شماره 73 در طبقه اول رخ داد و به شش واحدی كه در طبقه اول قرار داشتند، خسارت جدی و به واحدهای طبقه دوم کمی آسیب وارد شده است.
وی افزود: در واحد شماره 73، زن و مرد جوانی حدود 30ساله ساكن بودند كه از هشت ماه  پیش به این واحد آمده و همسایه‌ها اعلام كردند صدای درگیری آنها را شنیده بودند. روز حادثه نیز این زوج با هم درگیر شده و هنوز نمی‌دانیم انفجار به درگیری آنها مربوط بوده است یا خیر.لشنی تعداد مصدومان این انفجار را 14 نفر اعلام کرد.