آدم‌ربا  می‌خواست قلب مرا  پیوند بزند!

آدم‌ربا می‌خواست قلب مرا پیوند بزند!

دختر جوان دوچرخه سوار كه یك هفته قبل ناپدید شده بود بعداز بازگشت به خانه ادعای عجیبی را مطرح كرد. او مدعی بود كه از سوی راننده پرایدی ربوده شده و مرد آدم‌ربا قصد داشته قلب او را به یكی از بستگانش پیوند بزند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 12 و 15 دقیقه سی ویكم خرداد امسال لیدا 38 ساله ازخانه شان در غرب تهران برای چاپ یك عكس روی تخته شاسی خارج شد و دیگر بازنگشت. خانواده‌اش زمانی كه موفق به یافتن وی نشدند با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران موضوع گم‌شدن وی را گزارش دادند.
در این مرحله ماموران به تحقیق از خانواده دختر گمشده پرداختندكه معلوم شد، او برای چاپ عكس به سعادت آباد رفته اما چون عكاسی بسته بوده به شهرك غرب مراجعه كرده است.حتی ساعت 14 بعداز ظهر همان روز پیامكی نیز به گوشی تلفن همراه خواهرش ارسال می‌كند مبنی براین‌كه من شارژ ندارم و تا نیم ساعت دیگر به خانه باز‌می‌گردم. خانواده لیدا زمانی كه غیبتش طولانی شد، سراغ او را از دوستانش گرفتند كه آنها خبری از وی نداشتند. به همین خاطر موضوع را به پلیس خبر دادند.
بعد از شكایت خانواده لیدا، جست‌وجوهای ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران با هماهنگی قضایی برای یافتن دخترگمشده آغاز شد.سرانجام با گذشت یك هفته ازاین ماجرا و در حالی كه پلیس در تلاش برای یافتن لیدا بود، ساعت 17و30 دقیقه شنبه هشتم تیر امسال، زنی با پلیس پایتخت تماس گرفت وخبردادكه دختر جوانی كه بد حال و نیمه جان بوده را در یكی از بوستان‌های سعادت‌آباد یافته است. ماموران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدندوبا دیدن دختر جوان اورا به بیمارستان منتقل كردند. در جریان تحقیقات اولیه معلوم شد كه دختر پیدا شده همان لیدا است. ماموران موضوع را به خانواده اش اطلاع دادند و آنها به بیمارستان رفتند.
ماموران پلیس آگاهی به تحقیق از دخترجوان پرداختند كه او در جریان تحقیقات ادعای عجیبی را مطرح كرد و به افسر تحقیق گفت: مدت‌هاست در رشته دوندگی و دوچرخه‌سواری فعالیت می‌كنم. آن روز هم برای چاپ عكس از خانه‌مان بیرون رفته بودم. بعداز انجام كارم در خیابان منتظر تاكسی بودم كه خودروی پرایدی مقابلم توقف كرد. پس از گفتن مقصدم به راننده سوار شدم و او حركت كرد. در میانه راه راننده تغییر مسیر دادو با زور و تهدید مرا ربود. هر چه تلاش كردم. ازخودرویش خارج شوم بی نتیجه بود. اودرهای خودرو را قفل كرده بود. بعد از طی مسافتی مقابل خانه‌ای توقف كرد و بعد مرا از خودرو بیرون آورد و كشان كشان به داخل خانه برد و در اتاقی محبوس كرد. هر چه به او گفتم رهایم كن تا نزد خانواده‌ام بروم بی‌فایده بود. مرد آدم‌ربا مدعی بود، یكی از اقوامش نیاز به پیوند قلب دارد و قصد دارد قلب مرا پیوند بزند. بعد از یك هفته كه در اسارتگاه او بودم روز آخر از غفلتش استفاده كرده و با شكستن شیشه اتاق از آنجا بیرون آمده و فرار كردم. حالم بد بود و به‌سختی در خیابان راه می‌رفتم تا این‌كه خودم را به بوستانی در شهرك غرب رساندم و همانجا افتادم. زنی با دیدن حال و روزم مرا به بیمارستان رساندكه در آنجا بستری شدم.
سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت دیروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: تیم‌هایی ویژه، رسیدگی به این پرونده را در دستور كار خود قرار دادند تا این‌كه سرانجام شامگاه شنبه این زن در حالی كه شرایط روحی مناسبی هم نداشت در محدوده شهرك غرب یعنی همان منطقه‌ای كه مفقودی‌اش اعلام شده بود پیدا شد.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط روحی كه این زن داشت وی به بیمارستان منتقل شد كه با معاینات انجام شده اعلام كردند مشكلی در این زمینه وجود ندارد. در حال حاضر نیز این زن در پلیس آگاهی است تا بررسی‌ها و تحقیقات بیشتر درباره چرایی مفقودی‌اش انجام شود اما تاكنون كسی در این زمینه دستگیر نشده است.