قول

قول


مهرداد خوشبخت، كارگردان سریال «آچمز» درباره این مجموعه و زمان پخش آن به ایسنا گفت:  «آچمز» یك سریال مفرح است اما به آن معنا كمدی نبوده و البته قرار نیست جدی و اشك‌آور هم باشد. به هر حال یكی از كارهایی كه می‌توانیم در جهت ساخت كارهای مفرح انجام دهیم، انتخاب بازیگرانی است كه می‌توانند به‌درستی از عهده نقش بربیایند.
 هومن برق‌نورد و امیرحسین رستمی در این كار به‌درستی انتخاب شده‌اند؛ آنها به دلیل سابقه‌ای كه در طنز داشتند خودشان یك بامزگی با خود آوردند و سعی می‌كنند ایده‌هایی بدهند كه برای بهتر شدن كار تاثیرگذار است و همچنین باقی بازیگران مثل خانم خویینی‌ها و سحرخیز و صبركن و چند جوان خوب فیلم مثل سهند جاهد و هادی عطایی. از طرفی متن این سریال متن خوبی بود كه توسط سعید فرهادی نوشته شد. این سریال یك بامزگی دارد اما در عین حال كمدی محسوب نمی‌شود.
 سریال آچمز پس از سریال «گاندو» از ۲۰ تیر به روی آنتن می‌رود. این سریال شامل ۳۲ قسمت است و ما در حال حاضر مشغول انجام مراحل پایانی صداگذاری و میكس آن و همچنین همكاری با گروه خوب و با ذوق تبلیغات شبكه سه هستیم. در ارتباط با تیتراژ نیز صحبت‌هایی شده و الان آقای هرندی (تهیه‌كننده سریال) درگیر تصویب شعرهای آن هستند و به احتمال زیاد گروه «دال» برای تیتراژ پایانی بخوانند.