تذکر به آقای شهردار

تذکر به آقای شهردار

رئیس شورای شهر تهران به شهردار تهران در خصوص فقدان انسجام و ضعف در هیأت مدیره مترو تذكر داد و گفت: شهردار باید شخصاً كارگروه مناسب را در این زمینه تشكیل دهد تا از آسیب دیدن شهروندان جلوگیری كند.
به گزارش فارس، محسن هاشمی در تذكری كه دیروز در صحن شورای شهر مطرح كرد، افزود: متأسفانه با وجود تذكرات قبلی جهت رسیدگی به موضوع حمل و نقل عمومی به ویژه مترو حل مشكلات مدیریتی آن به نتیجه نرسیده است. وی افزود: برخلاف این‌كه موضوع مترو اصولا باید اولویت نخست شهردار تهران جهت كاهش آلودگی هوا و... باشد اما از اهمیت كافی برای شهردار برخوردار نیست. رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: برخی اعتراضات روزهای اخیر در شركت مادر مترو (هلدینگ)‌ ناشی از نبود دقت در معاونت حمل و نقل و نبود انسجام و ضعف در هیأت مدیره مترو است. 
هاشمی عنوان كرد: این وضعیت در طول 44 سال گذشته كه از تشكیل مترو می‌گذرد، بی‌سابقه بوده و چه قبل و چه بعد از انقلاب چنین وضعیتی نداشته است.
وی گفت: از شهردار تقاضا می‌كنم شخصا كارگروه مناسب تشكیل و این موضوع را رسیدگی كنند تا از آسیب دیدن شهروندان به دلیل توجه نشدن به نظم در حمل و نقل عمومی جلوگیری شود.