زمان خریدن برای بازگشت داورزنی؟

زمان خریدن برای بازگشت داورزنی؟


معلوم نیست در فدراسیون والیبال چه خبر است؟ یا بهتر است بگوییم در وزارت ورزش و جوانان! در شرایطی كه خیلی‌ها چشم‌انتظار این بودند كه انتخابات پس از نزدیك به 9 ماه برگزار شود و این فدراسیون المپیكی رئیس خودش را بشناسد، یك بار دیگر و این بار به مدت
یك ماه برگزاری مجمع به تعویق افتاد! پیش از این قرار بود پس از لیگ ملت‌ها كار را یكسره كنند اما معلوم نیست كه دوباره چه اتفاقی افتاده كه وزارتخانه ترجیح داده تا به مدت یك ماه دیگر برگزاری مجمع و انتخابات به تعویق بیفتد. تعویقی كه یك شایعه را دوباره سر زبان‌ها انداخته است، یعنی بازگشت محمدرضا داورزنی به فدراسیون والیبال. البته خیلی‌ها هم از مهندسی شدن انتخابات حرف می‌زنند اما خود داورزنی در مصاحبه‌ای كه روز گذشته داشت این شائبه را تكذیب كرد.
او روز گذشته در مصاحبه‌ای گفت: «یك زمانی می‌بینیم كه در برگزاری انتخابات عجله هست و یك زمانی هم برگزاری انتخابات باعث بر هم زدن شرایط آن فدراسیون می‌شود. افشین داوری در حال حاضر كارها را انجام می‌دهد. می‌گویند مهندسی انتخابات، در حالی كه مهندسی معنا ندارد. یك‌سری فعالیت‌های منظم در حال انجام است و برنامه‌ها و سفرها به درستی اجرایی می‌شود و بانوان هم آماده مسابقات می‌شوند؛ بنابراین این تصمیم گرفته شد.»
او در پاسخ به این سوال كه قراراست در انتخابات فدراسیون والیبال حضور داشته باشد، تاكید كرد: «اختلاف نظرهایی در این باره وجود دارد كه هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ام.»