رونمایی از آدم‌كوچولوها درتلویزیون

رونمایی از آدم‌كوچولوها درتلویزیون


مستند «نیم متر كمتر» به كارگردانی هادی معصوم‌دوست در جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبكه مستند خواهد رفت.
 سی و سومین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی به اضافه مستند با پخش و بررسی مستند نیم متر كمتر به كارگردانی هادی
 معصوم دوست از شبكه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، محبوبه ابراهیم‌خانی، رئیس انجمن كوتاه‌قامتان ایرانی و هادی معصوم‌دوست كارگردان مستند نیم متر كمتر مهمان برنامه خواهند بود و به بررسی مشكلات زندگی كوتاه‌قامتان و كمبود زیرساخت‌های لازم برای رفاه این عزیزان می‌پردازند. علاوه‌بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.
مستند نیم متر كمتر، روایتی متفاوت از زندگی چهار فرد كوتاه‌قامت است و مشكلات و سختی‌های زندگی این قشر را به تصویر می‌كشد. زینت، اسماعیل، یوسف و علی چهار سوژه اصلی این مستند هستند كه وجه مشترك آنان علاقه به سینما و بازی در آن است. همین موضوع باعث شده كه آنان گرد هم آمده و مشكلات خود را در برابر دوربین یك مستندساز بیان كنند.
در این مستند 75 دقیقه‌ای، ضمن بیان مشكلات كوتاه‌قامتان برای زندگی در شهری همچون تهران، مطالبه‌گری برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رفاه بیشتر این قشر صورت گرفته و بسیاری از موانع مورد بررسی قرار می‌گیرد. مستند نیم متر كمتر كه به كارگردانی و تهیه‌كنندگی هادی معصوم‌دوست ساخته شده، برای اولین بار از تلویزیون و برنامه به‌اضافه مستند پخش و رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه سه‌شنبه 8 مرداد ساعت 20 و 30 دقیقه از شبكه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن چهارشنبه 9 مرداد ساعت 9 و جمعه 11 مرداد ساعت 13 و 30 دقیقه است.