ابوبكر بغدادی فلج شده و در سوریه است

ابوبكر بغدادی فلج شده و در سوریه است

گروه اطلاعاتی الصقور وابسته به وزارت كشور عراق اعلام كرد: ابوبكر بغدادی، سركرده گروه تروریستی داعش در سوریه به سر می‌برد و همچنان از نفوذ بسیاری در داخل این گروه برخوردار است.
به گزارش ایسنا، این مركز اطلاعاتی گزارش داد، پس از شكست نظامی داعش در عراق و سوریه، خطر همیشگی علیه ابراهیم السامرائی، ملقب به بغدادی كه در حال حاضر به همراه معاونان عرب و خارجی خود در سوریه به سر می‌برد، وجود دارد و وی را تهدید می‌كند.
مركز اطلاعاتی الصقور با اشاره به این‌كه بغدادی در دوره گذشته اولویت خود را مقابله با تهدیدات اطلاعاتی و حفاظت از تشكیلات داعش در برابر نفوذ قرار داده بود، اعلام كرد: رهبر داعش همچنان از نفوذ قوی و فرمانبرداری در میان اعضای عرب و غیرعرب این گروه تروریستی برخوردار است و تغییراتی را برای جایگزینی تروریست‌هایی كه در عملیات‌های مشترك در سوریه و نیز عملیات‌های آزادسازی نینوا، الرمادی، صلاح‌الدین و دیگر مناطق كشته شدند، انجام داده است. این مركز وابسته به وزارت كشور عراق افزود: ابوبكر بغدادی در پی اصابت تركش‌هایی به ستون فقراتش، از ناحیه دست و پا فلج شده است. این اتفاق طی حملات مركز الصقور با هماهنگی نیروی هوایی به محل نشست بغدادی با معاونانش در منطقه هجین در جنوب شرق دیرالزور انجام شد.