محدود شدن كارت‌سوخت جایگاهداران در 4 كلانشهر

محدود شدن كارت‌سوخت جایگاهداران در 4 كلانشهر


مدیر برنامه‌ریزی شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به محدود شدن كارت جایگاهداران در چهار كلانشهر تهران، اصفهان، كرج و تبریز گفت: هم‌اكنون امكان سوختگیری با كارت جایگاهداران به میزان ۶۰ لیتر وجود دارد كه این مقدار اندكی كاهش می‌یابد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، شهرام رضایی، مدیر برنامه‌ریزی شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در برنامه «روی خط خبر» شبكه خبر سیما گفت: طبق اعلام قبلی، همه هموطنان دارنده كارت هوشمند سوخت از تاریخ 20 مردادماه ملزم به استفاده از كارت خود به جای كارت جایگاهداران هستند.
وی با اشاره به محدود شدن كارت هوشمند جایگاهداران در چهار كلانشهر تهران، اصفهان، كرج و تبریز گفت: كارت جایگاهداران فعلاً برای كسانی كه هنوز كارت هوشمند سوخت دریافت نكرده‌اند، حذف نمی‌شود.
رضایی در توضیح این محدودیت گفت: هم‌اكنون امكان سوختگیری با كارت جایگاهداران به میزان ۶۰ لیتر وجود دارد كه این مقدار اندكی كاهش می‌یابد.
وی افزود: این محدودیت را در این چهار كلانشهر آغاز می‌كنیم كه به‌تدریج بیشتر خواهد شد.
مدیر برنامه‌ریزی شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به هموطنان توصیه كرد از هم‌اكنون از كارت هوشمند سوخت خود استفاده كنند تا آمادگی لازم در كشور برای استفاده از كارت هوشمند سوخت به جای كارت جایگاهداران فراهم شود.
رضایی افزود: كسانی كه كارت سوخت ندارند درخواست المثنی دهند و برای كسانی كه رمز كارت خود را فراموش كرده‌اند نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است. وی درباره مالكان خودرو كه برای كارت هوشمند سوخت ثبت‌نام كرده‌اند، اما هنوز كارت خود را دریافت نكرده‌اند افزود: برای تمام كسانی كه در دولت همراه ثبت‌نام و كارت بانكی معرفی كرده‌اند در حال صدور كارت هوشمند سوخت هستیم كه با اولویت این چهار كلانشهر تا قبل از بیستم به دست آنها می‌رسد.
مدیربرنامه‌ریزی شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، درباره رانندگانی كه رمز خود را فراموش كرده‌اند، افزود: برای این منظور در برخی جایگاه‌های سوختگیری در سراسر كشور دستگاه‌های تغییر رمز قرار داده شده است.