كنعانی‌زادگان در فهرست سیاه مربی؟

اعتماد كالدرون به سیدجلال

كنعانی‌زادگان در فهرست سیاه مربی؟

محمد حسین كنعانی‌زادگان در فهرست مازاد پرسپولیس قرار نگرفته است. در دو سه روز گذشته شایعات زیادی در این باره مطرح بوده و حتی بعضی از رسانه‌ها نوشته‌اند كنعانی‌زادگان در فهرست خروجی باشگاه قرار گرفته است. خبرهای رسیده از داخل باشگاه اما حكایت از این دارد كه او فقط نیمكت‌نشین شده و قرار نیست به فروش برسد.
كالدرون به طور كلی در پروسه جذب كنعانی‌زادگان نبود. وقتی فصل گذشته تمام شد، یكی از اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس كه احتمالا مهدی نبی نبود، تلفنی با این بازیكن صحبت كرد و بعد دیدار رودررو با هم داشتند و در پایان مذاكرات، دو طرف به توافق رسیدند كه همكاری كنند و كنعانی‌زادگان هم قراردادی داخلی امضا كرد. وقتی كالدرون به پرسپولیس آمد به او گفتند، این بازیكن ملی‌پوش را جذب كرده‌اند و به تمرینات ملحق می‌شود. در واقع مربی آرژانتینی اصلا در جریان جذب این بازیكن نبود. كالدرون نگاهی به سن و سال سیدجلال انداخت و بعد هم نگاهی به سن و سال كنعانی‌زادگان. او به این نتیجه رسید كه كنار شجاع خلیل‌زاده بهتر است كنعانی‌زادگان را بازی دهد. به این ترتیب سیدجلال حسینی نیمكت‌نشین شد.
كالدرون در بازی‌های دوستانه از محمد حسین استفاده كرد. عملكرد او اما اصلا خوب نبود. این مسأله باعث شد تا كالدرون كم‌كم به این نتیجه برسد كه بهتر است كنعانی‌زادگان را بازی ندهد و دوباره سیدجلال را در تركیب بگذارد. او حالا به تیم دومش منتقل شده و حسینی در بازی اخیر تیمش در تركیب بود و كنار دست شجاع بازی كرد. كالدرون هم صحبت‌های لازم را با كاپیتان با تجربه تیمش داشته و به او گفته كه در فصل جدید گزینه اصلی‌اش در خط دفاعی خواهد بود.
در واقع نام كنعانی‌زادگان در فهرست سیاه كالدرون قرار گرفته و قرار نیست اصلا در تركیب ثابت تیم قرار بگیرد. او اعتمادش را نسبت به این بازیكن از دست داده ولی این‌طور نیست كه نامش را در فهرست مازاد پرسپولیس قرار داده باشد. بعد از جذب او خیلی شایعات به راه افتاد كه سیدجلال نیمكت‌نشین می‌شود. این مسأله باعث انتقاد هواداران هم شد چون به حسینی علاقه زیادی دارند منتهی خود كنعانی‌زادگان خیلی زود دوباره مدافع با تجربه را به‌تركیب بازگرداند تا صدای اعتراض هواداران هم بخوابد.