«صاحبخانه خوب»  در ایستگاه پایانی

«صاحبخانه خوب» در ایستگاه پایانی


قائم‌مقام سیما گفت: فقدان سازوکار و سیستم قانونگذاری موجب رشد «سلطان‌ها» می‌شود لذا سیستم باید به گونه‌ای طراحی شود كه دیگر سلطانی قادر به رشد كردن نباشد.
به گزارش جام‌جم، آیین «اختتامیه پویش مردمی صاحبخانه خوب» با حضور رضا پورحسین قائم‌مقام سیما، محسن یزدی دبیر پویش مردمی صاحبخانه خوب و قائم‌مقام شبكه سه سیما، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از صاحبخانه‌ها و مستاجران در سالن رضوان سازمان صداوسیما برگزار شد.
قائم‌مقام سیما در این مراسم گفت: خداوند رزق را ازجایی می‌دهد كه كسی تصورش را هم نمی‌كند و محاسبات خداوند با محاسبات ما متفاوت است. وی عنوان كرد: اگر صاحبخانه‌ها با مستاجران خود راه بیایند خداوند از راهی كه تصورش را هم نمی‌كنند جبران خواهد كرد. یكی از راه‌هایی كه آرامش و بهجت روحی به آدمی می‌بخشد كمك به دیگران است. انسان اگر ذره‌ای به خاطر دیگران حركت كند خداوند به او آرامش خواهد داد و البته یكی از گمشده‌های دنیای امروز نیز همین آرامش است.
پورحسین در پایان گفت: بحث صاحبخانه و مستاجر و بحث خانه‌های خالی از مشكلات امروز كشور است و ما به كمك رسانه و دوستان برنامه‌ریز این حركت را ادامه خواهیم داد، ولی همچنان معتقدم باید سیستم حاكمیت روند و سازوکار را به گونه‌ای طراحی كند كه ما دیگر نیازی به چنین پویش‌هایی نداشته باشیم.