جنایت در رستوران  با ادعای نگاه به دختران

جنایت در رستوران با ادعای نگاه به دختران


درگیری در رستورانی در دربند تهران به خاطر نگاه به دختران، جان پسر جوان را گرفت. مقتول همراه دوستانش برای كار به تهران آمده بود كه جانش را از دست داد.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 21 چهارشنبه 23 مرداد امسال، یكی از ماموران كلانتری دربند در تماس با رحیم دشتبان، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان درگیری منجر به قتل در یكی از رستوران‌های محله دربند میان چند مشتری جوان قرار داد.
 با دستور بازپرس جنایی، تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات درباره پرونده این جنایت را آغاز كردند.  ماموران با حضوردر محل درگیری و تحقیقات اولیه متوجه شدند سه‌پسر جوان در این باره از سوی ماموران كلانتری بازداشت شدند كه آنها برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند. همچنین معلوم شد پسر 19 ساله  ای در این درگیری با ضربه چاقویی كه به قلبش اصابت كرده، زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت خونریزی فوت شده است.
این در حالی بود كه تحقیقات از شاهدان ماجرا نشان می‌داد متهم به قتل پسر جوانی  بوده كه بعد از این درگیری مرگبار متواری شده است. ماموران ابتدا به تحقیق از دو نفر از پسران بازداشت شده پرداختند كه از دوستان مقتول بودند.
 یكی از آنها به افسر تحقیق  گفت: من و دو دوست دیگرمان كه همگی 19 ساله بودیم از یكی از شهرهای جنوبی كشور به تهران آمدیم تا بتوانیم كاری پیدا كنیم و در همین شهر بمانیم، اما موفق نشدیم. چند روزی از آمدنمان به پایتخت گذشته بود كه شب حادثه  تصمیم گرفتیم برای تفریح و شام خوردن به  یكی از رستوران‌های دربند تهران برویم. مشغول شام خوردن بودیم كه دو پسر جوان به همراه دو دختر به همان رستوران آمدند و مقابلمان در تخت رو‌به‌رو نشستند. ناخواسته  آنها را نگاه كردیم و بعد  به شام خوردن ادامه دادیم‌. آن دو پسر نزدمان آمدند و گفتند چرا به آنها و دختران نگاه كردیم.  دوست مقتول ادامه داد: هر چه گفتیم منظوری نداشتیم‌، توجهی نكردند و با ما دعوا كردند. با شدت گرفتن این درگیری،  یكی از آنها چاقویی را كه همراهش بود به سمت‌مان پرت كرد و هر چه تلاش كردیم چاقو را از دستش بگیریم تا اتفاقی نیفتد، نشد‌. او با مقتول درگیر شد و  با چاقو ضربه‌ای به قلب او زد و متواری شد.
 این در حالی بود كه دوست متهم به قتل فراری گفت: من و دوستم همراه دختران مورد علاقه‌مان برای تفریح و شام خوردن به رستورانی كه جنایت در آنجا رخ داد، رفته بودیم. مقتول و دوستانش به ما چپ‌چپ نگاه می‌كردند. با شدت درگیری نفهمیدم چطور دوستم آن جوان را با چاقو به قتل رساند‌. تحقیقات از سه پسر بازداشت شده در پلیس آگاهی در حالی ادامه دارد كه پلیس همچنان در جست‌وجوی متهم به قتل فراری است.