عجب  بلبشویی!

اردوی استقلال بازهم مثل سال‌های قبل در آستانه آغاز لیگ با حاشیه همراه شده است

عجب بلبشویی!

 استقلال تهران همچنان دستخوش حوادث زیادی است. روز گذشته امیرحسین فتحی، مدیرعامل این باشگاه با آندره‌آ استراماچونی، سرمربی این تیم جلسه‌ای برگزار كرد. در این جلسه فتحی گلایه داشت كه چرا باید مربی ایتالیایی ناگهان حرف‌های جدیدی بزند و شرایط جدیدی برای كار در استقلال داشته باشد. گلایه مدیرعامل استقلال بیشتر از سباستین دستیار استراماچونی است. فتحی معتقد است بخش عمده‌ای از جنجال‌ها زیر سر اوست؛ چون مربی ایتالیایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
در این بین اما بازیكنان استقلال هم شاكی شده‌اند. آنها از وضعیت موجود دلخور هستند و می‌گویند چرا مدیریت باشگاه باید طوری عمل كند كه در آستانه فصل جدید این‌قدر جو بد باشد؟ همه آنها در روزهای گذشته یك سوال مشترك داشته‌اند كه آیا استراماچونی در استقلال می‌ماند یا نه؟ بازیكنان دوست دارند جواب این سوال را بدانند تا حداقل تكلیف‌شان روشن شود. به نظر بازیكنان مدیریت استقلال می‌توانست بهتر عمل كند و حداقل استراماچونی را به حال خود نگذارد كه به ناگهان او این‌قدر طغیان كند و از جدایی حرف بزند. جلسه دیروز فتحی و مربی ایتالیایی خیلی دیر برگزار شد و اگر همین جلسه یك هفته قبل برگزار می‌شد شاید خیلی شایعات و حواشی درست نمی‌شد.
بازیكنان معتقدند در سال‌های گذشته همین مشكلات و حواشی پیش از فصل باعث شد تا شروع خوبی در لیگ برتر نداشته باشند و از قضا امسال هم دقیقا همان شرایط پیش آمده است.
در هر صورت با توجه به فشاری كه از داخل تیم و بیرون تیم وجود دارد، امیرحسین فتحی تصمیم گرفته در صورت ادامه همكاری استراماچونی با استقلال، جلسات هفتگی با او برگزار كند تا دیگر مشكلات روی هم انباشته نشود. مربی ایتالیایی به دنبال امكانات بهتر است. او همچنین باشگاه را تحت فشار گذاشته تا دو بازیكن خارجی دیگر جذب كنند. استراماچونی علاوه بر میلیچ كه در تهران است، یك‌هافبك وسط و یك فوروارد هم می‌خواهد. در حال حاضر بزرگ‌ترین نگرانی فتحی جور كردن پول برای جذب بازیكنان خارجی است. از سویی بازیكنان داخلی هم حساسیت زیادی روی این مساله دارند. حالا تصور كنید علاوه‌بر این حواشی ایجاد شده، آنها متوجه شوند باشگاه بازیكنان خارجی گرانقیمت هم جذب كرده است. در آن صورت چه اتفاقی می‌افتد؟!